2011. május 18., szerda

Díj:))

Sziasztok!

Sajnálom, hogy olyan sokáig nem jelentkeztem, de sajnos a tanárok szeretik keverni a dolgokat :S Inkább nem is magyarázkodom, mert ezt már annyiszor hallhattátok:) A frissel kapcsolatban annyit, hogy egyenlőre még csak a másik blog fejezetének a felénél tartok (:S), úgyhogy az itteni friss egy kicsit odébb van:( Viszont jó hír, hogy ehhez egy kicsit több ihletem lesz az eddigi terveim szerint, úgyhogy gyorsabban elkészül majd:) A hétvége folyamán biztosan fel fog kerülni:)





A másik dolog, amiért most is itt vagyok, hogy a blog egy újabb díjjal gazdagodott, amit ismételten Winnie-nek és Carly-nak köszönhetek:)

1. Tedd ki a logót a blogodra!
2. Köszönd meg akitől kaptad!(linkelve)
3. Add tovább 7 embernek!
4. Hagyj náluk megjegyzést, hogy tudjanak róla!
5. Írj 7 dolgot magadról!

Akiknek tovább adnám (bár nem lesznek heten):
Mosi
Beus

Hú, hát már annyi mindent tudtok rólam, hogy lassan jobban ismertek ti, mint a körülöttem élők:D Na, de lássunk neki:D
-Bármilyen filmet megnézek, aminek a címe megfog:D Ez persze hangulattól függ (Így sikerült egyszer horrorfilm helyett megnéznem az Ollókezű Edward-ot:D)
-Új kedvencem - persze csak a Twilight után - a romantikus filmekből a Lake house (A ház a tónál), amit naponta többször is képes vagyok megnézni és egyszerűen nem tudom megunni:D
-Nagyon rossz szokásom, hogy rágom a körmöm, úgyhogy képes vagyok rikító színűre is kifesteni, csak hogy ne rágjam le :$ :D
-A szerencse- és egyben mezszámom a 21-es, ami érdekes módon semmihez sem köthető, csak egyszerűen így alakult és már évek óta így is van:D

Azt hiszem, ennyit tudok így hirtelen magamról:)

Még egyszer, nagyon szépen köszönöm!:)

Puszi

2 megjegyzés: