2011. június 8., szerda

Friss időpontja

Sziasztok!

Sajnálom, hogy ismét ilyen sokáig nem jelentkeztem, de csak nagyon keveset voltam gépközelben az elmúlt napokban és ez előreláthatóan így is lesz még egy-két napig. A hétvégén ugyanis Sopronban, ma pedig kirándulni voltam és holnap ismét kirándulásra megyek, de ezúttal két naposra. A következő hétvégére pedig kaptam egy "házi dolgozat" félét az edzőnktől, amit keddig meg kell írnom, pontosabban saját magamat kell jellemeznem bizonyos szempontok szerint, ami ismét csak el fog venni tőlem pár órát. Szóval a helyzet előreláthatóan a következő: a hétvégén megírom a Szerelem első látásra 72. fejezetét, a Csillagok boldogságá-val pedig valamikor a jövő hét folyamán jelentkezem, legkésőbb talán csütörtökön, de erről majd még tájékoztatlak titeket. Tényleg nagyon sajnálom, hogy az elmúlt időszakban kissé elhanyagoltam a blogokat, de sajnos nem volt több szabadidőm az írásra:( A nyári szünet kezdetével már csak a suli befejezése miatt is sokkal több szabadidőm lesz, úgyhogy akkor megpróbálok majd egy kicsit többször frisselni. A nyáron viszont be szeretném fejezni a novellát, amit a másik blogon ígértem, mert azzal sem sokat haladtam mostanában és a végén még elszáll a fejemből az ihlet hozzá.
Remélem megértetek engem és türelmesen kivárjátok a frisseket:) Sietek, ahogyan csak tudok:)

Puszi

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szerintem nincs az az ember, aki ne értené meg...nekem is elég zsúfolt mostanában a napirendem :)
    Türelmesen várunk és ezt szerintem mindenki nevében mondhatom :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Carly!
    Köszönöm, hogy megérted:) Sajnos ez az év végi felhajtás a suliban sok mindenkinek keresztbe tesz:/ De szerencsére nemsokára vége:))
    Köszönöm a türelmeteket:)
    Puszi

    VálaszTörlés