2011. április 10., vasárnap

Közlemény

Sziasztok!

Sajnálom, hogy megint emiatt kell írnom és még mindig nem a frisst hozom, de az előző hetem a terveim ellenére is eléggé be lett táblázva és most hétvégén pedig Budapesten voltam meccsen, így semmit nem tudtam írni:/ Még csak egy oldal van meg az új fejezetből és nem szeretném összecsapni sem:S Az estém további része úgy ahogy szabad, bár még kicsit kell tanulnom, de azon kívül más nincs:) Szóval ma még írom tovább, de azt nem garantálhatom, hogy készen is lesz még a nap folyamán, főleg a mostani agyhalál közeli állapotomban. Viszont holnap nem lesz délután edzésem, úgyhogy akkor lesz több időm, főleg úgy, hogy reggel csak harmadik órára kell bemennem, ezért tovább is aludhatok:D
Viszont, hogy ne "távozzatok" innen üres kézzel, hoztam egy kis meglepetést nektek:D Már említettem, hogy a novellához készítettem egy képet is, ami jó részt a történethez kapcsolódik:) Nem olyan nagy szám és a képet rajta már láttátok pont az előző fejezetnél(:$), de ez illett hozzá a legjobban:) Már csak azért is, mert mindketten kicsit fiatalabbnak néznek ki rajta:)
Ehhez kapcsolódóan még tájékoztatnálak titeket a szavazás eredményéről is:) Ugyan nem nagy különbséggel, de végül a második eshetőség nyert, azaz csak miután elkészült, akkor rakom föl részekre bontva az egészet, kiegészítve ezzel a fejezetek közötti szüneteket:) Ez még eltarthat egy jó darabig, mert mostanában nem sokat haladtam vele, ahogy a rendes történettel sem:/
Viszont most itt van az előbb ígért kép:)



Remélem, tetszik nektek:)

Puszi

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem tetszik a kép :) Az eredeti is jó volt, ami a fejezethez fölkerült és ez is :)
    Ezt a filmet egyébként még nem láttam, de mégis mindig Peter jut eszembe a címéről, mert emlékszem, hogy ott volt a premieren :D
    Minden esetre már nagyon kíváncsi vagyok erre a történetre is. :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Szia Winnie!:)
    Örülök, hogy tetszik a kép:) Sajnos többször is sikerült elrontanom, úgyhogy a végén már minden kis simítás után elmentettem, de végül csak meglett:D
    Nem is tudtam, hogy Peter is ott volt a premieren:O Azért jó néha megtudni ezeket a dolgokat:D
    Megpróbálom minél hamarabb összeszedni magam, hogy elkészüljek azzal is:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    ez a kép nagyon szupi :D
    nem kell sietni :) megvárunk mi :D
    egyre kíváncsibbá teszel :D
    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés
  4. Szia Carly!:)
    Örülök, hogy neked is tetszik:)
    Azért én is nagyon remélem, hogy mihamarabb rendbe jövök és megjön az ihletem:)
    Puszi

    VálaszTörlés