2011. április 3., vasárnap

Novellával kapcsolatban...

Sziasztok!

Még ugyan nem a frissel jövök, mivel abba sajnos még csak bele sem tudtam kezdeni, de lenne egy kérdésem hozzátok...
Szóval, ugye említettem már nektek egy novellát, aminek röviden már le is írtam a tartalmát és a szavazatokból is az jött le, hogy mindenki szeretné, ha majd fölkerülne:) Ehhez kapcsolódik a következő dolog is... Már azt is említettem, hogy eléggé hosszú lesz majd az egész, tehát négy lehetőség merült fel bennem a feltevésével kapcsolatban:)
1. Egyben, pontosabban, ha esetleg nem engedne olyan hosszút, akkor egy napon, egymás után rakom fel az egészet.
2. Miután elkészült, ezzel egészíteném ki, részekre felbontva a történet alatti frisselések közötti napokat:) Ezt úgy értem, hogy mikor eltelik pár nap két fejezet között, aközben rakom fel:) (Ez azt jelenti, hogy először teljesen megírom az egészet, ami egy darabig még eltartana)
3. Részekben, bizonytalan időnként teszek fel belőle. Ennél az is előfordulhat, hogy akár egy hónap is eltelik kettő rész között:/ Ez majd attól függ, melyikhez mennyi ihletem lesz.
4. (Ez igazából csak most jutott hirtelen eszembe...) Akkor rakom föl részekre bontva (!) a novellát, ha már befejeződött a történet. Ne ijedjetek meg, még jócskán vissza van belőle és még lesz jó pár bonyodalom is:) (Itt még halkan hozzátenném azt is, hogy ezt nem hinném, hogy sokan fogjátok választani:D)

Oldalra rakok ki majd szavazást, hogy melyik lehetőséget szeretnétek (persze csak számmal), de kérlek, azért írjatok majd komikat is, hogy miért szeretnétek így, mert ha esetleg valahol nagyon szoros lenne majd az állás, akkor azt fogom figyelembe venni:)
Előre is köszi:)
A novelláról pedig csak annyit, hogy már megszerkesztettem hozzá a képet és a cím is megvan, ami ez lenne: 'Szerelem és más drogok' Igen, ez egy filmcím, bár nem tudom, hányan látták közületek:) Én nem láttam végig, de amire emlékszem belőle, annak nem sok köze lesz a novellához:) Szóval majd ne ahhoz hasonlítsátok:) Emellett még hozzátenném azt is, hogy feltűnik majd benne egy két mellékszereplő is a Twilight színészeiből;) Az egyikük már szinte egészen az elején, de csak szóban:D Emellett remélem, szeretitek a rémtörténeteket, mert egy-kettő lesz benne;) És ezeket nem én találtam ki, hanem nekem is úgy mesélték:D
Úgyhogy, SZAVAZÁSRA FEL!!!:D

Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése