2011. március 31., csütörtök

A vicc idén sajnos elmarad...:(

Sziasztok!

Hát, a cím az elég érdekesre sikerült, de ez volt az első ötletem és mindjárt ti is megértitek, hogy miért...
Kezdeném azzal, hogy az utóbbi egy hétben nagyon kevés időm volt az írásra és ez nem csak a tanulás miatt volt így. Három hetes "kiképzésben" részesülök a sport által, ami eléggé megterhelő nem csak testileg, hanem agyilag is:/ És még csak most lesz vége a második hétnek...:S Már a tanárok is észrevették rajtunk a változást a suliban... Bár ez nem meglepő heti kilenc(!) edzés mellett. Emellett még a tanulásban is úgy ahogy helyt kell állnunk, ami még a maradék energiámat is elszívja:(
Ebből következik a lényeg, amire a címet is értettem, hogy a vicc idén sajnos elmarad:/ Ugyanis, bár nem tudom, ki mennyire szokta ezeket a dolgokat komolyan venni, de holnap lesz április elseje, ami ugye bolondok napja néven közismert:) Tervem volt, hogy egy kicsit megviccellek titeket, de még a fejezet megírására is képtelen voltam, nem hogy még pluszba írni mellé. Ehhez kapcsolódik egy harmadik dolog is... Mivel, ha a napokban volt időm, akkor általában pihentem vagy tanultam, így szinte semmit sem haladtam a fejezettel:/ Holnap futóversenyre megyek, aztán este X-Faktoros gálaműsorra, ami talán az egyetlen pozitívum lesz ebben a három hétben:) Szombaton délután hat körül érek haza, de nem tudom, mennyi erőm lesz még az íráshoz... Aztán vasárnap ismét a tanulás...:S
Tehát, a helyzet a következő lesz: Elkezdem mind a két blog friss fejezetét és csak az fog felkerülni a hétvégén, amelyikhez több ihletem lesz. Sajnálom, hogy ilyet teszek és sosem gondoltam volna, hogy valaha is fáradtság miatt nem jön majd az ihlet, de úgy tűnik még nekem sem megy ennyi minden egyszerre:( Ez azonban nem azt jeleneti, hogy szünetel a blog! Amint készen lesz a friss fejezet, fölrakom, csak az a bizonytalan még, hogy mikor.
Remélem, hogy megértitek a helyzetem. A hétvégén megpróbálom úgy ahogy kipihenni magamat, hogy kicsit följöjjek írás szinten is:) Amint tudom, hogy mikor és melyik blogon lesz friss, jelzek Chat-be:)
Előre is köszönöm azoknak, akik megértenek engem!:)

Puszi: Juliet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése