2011. március 13., vasárnap

25. fejezet - Már megint miattam...

Sziasztok!:)

Meghoztam az új fejezetet:) Sajnos úgy láttam, egyikőtök sem találta el, hogy ki lehetett az Liz háta mögött, így most majd kiderül:D Remélem, a történtekért nem fejeztek le:$ Nem ér előre megnézni a végét!!!! *Szigorú tekintet* Jó olvasást hozzá:) Kérnék szépen komikat!:D És persze a véleményetekre is kíváncsi vagyok az új fejléccel kapcsolatban, úgyhogy szavazzatok is!:D

Puszi


Peter szemszöge

Idegesen túrtam bele a hajamba, mert sehogy sem akart jól állni. Egy-egy tincs mindig elállt a többitől. De miért is érdekel ez most ennyire? Hiszen csak bulizni megyünk.
-Gyertek már! A csajok biztosan tűkön ülve várnak minket – nevetett Kel.
-Nem mindenki olyan szerencsés, mint te – néztem rá a tükörből. – A hajadat biztos nem lehet nehéz kezelni. Nekem viszont már csak a szerep miatt is kötelező ilyenre meghagynom – húztam el a számat.
-Ugyan már! – legyintett Rob. – Te így is jól nézel ki – rebegtette meg nőiesen a szempilláit, majd kitört belőle a nevetés.
-Biztos, hogy jó ötlet veletek tartanom? – viccelődtem.
-Igen, biztos! Hagyjad már a hajadat! – fogta meg a csuklómat Jackson.
-Liznek így is, úgy is tetszeni fogsz – vigyorgott Rob.
-Jaj, hagyjatok már ezzel! – forgattam meg a szemeimet. – Nincs köztünk több barátságnál, és ezt ti is tudjátok.
-Igen, az már a reakciódból is látszik – nevetett most Taylor.
-Legalább ti ne szekáljatok ezzel. Így is elég, hogy Ash egyfolytában ezzel nyaggat. Ráadásul szerintem tegnap egy csomó hülyeséget összehordott rólam Liznek.
-Jól van, békén hagyunk – emelte maga elé a kezeit Jackson. – Csak siess már!
-Jól van, na! Készen vagyok – nevettem. – Induljunk!

Hamar megérkeztünk a bárhoz. Még nem voltak ott olyan sokan, de már láthatóan elkezdődött az éjszakai élet. Amint beléptünk, rögtön megláttuk a lányokat. Pontosabban csak Asht, Nikkit, Rachellet és Krist. Lisat sehol sem láttam. Egy pillanatra körülnéztem a helyiségben, de nem találtam őt a tekintetemmel. Lehet, hogy mégsem jött el. Talán túlságosan fáradt volt a tegnapi buli miatt. Bár akkor nem értem, miért tűrte el az egész délutános vásárlást Ashley-vel és Nikki-vel.
-Úgy látom, Liz remekül szórakozik – nézett el mellettem Kristen vigyorogva.
Azonnal megpördültem a tengelyem körül. Nem tudtam elhinni, amit mondott. Amint megláttam őt, szinte tátott szájjal néztem végig rajta. A lila ruha tökéletesen simult formás alakjára és körülbelül a combközépig ért. A haja lágy hullámokban omlott a ruha által szabadon hagyott vállaira. Pillanatnyi dermedtségemből a mellette álló férfi látványa rázott fel.
-Ez nem lehet igaz! – morogtam, miközben elindultam feléjük. Gyorsan átvágtam a táncolók között, majd végre odaértem a pulthoz.
-Ugyan, Édes, mi a baj? – csúsztatta a kezét Liz derekára, aki azonnal lerázta magáról az érintést.
-Mark, emlékszel még, mit mondtam legutóbb? – kérdeztem vészjóslóan a háta mögül.
-Nahát, Peter! – köszönt mosolyogva, miután megfordult.
-Liz, menj vissza a lányokhoz – intettem neki, de ő csak megrázta a fejét.
-Nem, Peter! Mindketten visszamegyünk – fogta meg a karomat, majd el akart húzni Mark elől. – Nem fogod szétveretni magadat – csúsztatta tenyerét a mellkasomra, hogy hátrébb toljon. – Viszlát, Mark! – köszönt el hátra sem nézve. – Peter, gyere már! – unszolt. Hangja kétségbeesett volt.
Még egy utolsó szúrós pillantást vetettem Markra, majd megfordultam és Lizt magam elé húzva visszaindultam a lányokhoz.
-Jól vagy? – fordultam felé aggódva. – Nem csinált veled semmit sem, ugye?
-Teljesen jól vagyok – mosolygott rám. – Köszönöm – motyogta hálásan. – Ismét…
-Igazán nincs mit. De ne csodálkozz, hogy megakad rajtad a férfiak szeme, ha így kiöltözöl egy buliba – néztem végig rajta megint.
-Ugyan – legyintett kissé elpirulva. – Mark a ruha nélkül is észrevett volna.
-Úgy meg főképp! – nevettem fel hangosan. Eléggé kétértelmű volt ez a mondata.
-Hé, ne forgasd ki a szavaimat! – bokszolt játékosan a vállamba. – Te is tudod, hogyan értettem – sütötte le a tekintetét.
-Persze – bólintottam még mindig nevetve.
Közben visszaértünk a többiekhez, akik időközben összetoltak két asztalt és leültek mellé. Rob kérdőn nézett föl rám, mire én csak megráztam a fejem, majd kihúztam Liznek egy széket.
-Minden rendben? – vonta föl a szemöldökét Ashley.
-Persze – vágta rá azonnal Liz, majd futólag felém pillantott. Nem akarta, hogy a többiek is aggódjanak. Bár Mark érdekében nagyon remélem, hogy elhúzott innen, mert ha még egyszer hozzáér Lizhez, vagy bármelyik lányhoz, már nem fog senki sem megakadályozni abban, hogy nekimenjek. Pedig én nem vagyok az a durva típus.
Mélyet sóhajtottam, majd rábólintottam. Leültem a mellette levő székre és becsatlakoztam én is a beszélgetésbe. Nem volt különösebb témánk, így pár perc elteltével újra visszamentünk táncolni. A fiúkkal egymás között adogattuk a lányokat, így mindenki mindenkivel táncolt. Nem kerülte el a figyelmem, hogy Kris eléggé távolságtartó velem. Ha tehette, elkerülte a velem való érintkezést, ami kissé megzavart. Nem értettem, mi baja van velem.
A következő szám végén Liz kivált a körből és elindult az asztalunk felé. Pár pillanatig csak néztem utána, amíg le nem ült, majd visszafordultam a többiekhez. Mark teljesen kiment a fejemből. Mikor pár számmal később újra az asztalunk felé pillantottam, Liz már nem volt ott. Körbenéztem a helyiségben, de sehol sem láttam. Végül amellett maradtam, hogy biztosan csak kiment a mosdóba. Nem kell mindenben rögtön a bajt keresnem. Újra visszafordítottam a figyelmemet a táncra.
-Nem láttad Lisat? – kérdezte Nikki, mikor éppen velem táncolt.
-Nincs az asz… - a szavam elakadt, ahogy megláttam az üres székeket az asztalnál. Nagyon rossz érzés kerített hatalmába. – Lehet, hogy csak kiment levegőzni – pillantottam Nikki-re. – Megyek, megnézem! – váltam ki én is a táncolók közül.
A szemem sarkából láttam, hogy Nikki követ engem, amit nagyon nem tartottam jó ötletnek. Ha a sejtésem beigazolódik, akkor jobb, ha nem jön velem.
-Várj, megnézem a mosdóban - kapta el akarom.
-Nem hinném, hogy ott van… mikor kicsit régebben az asztalhoz néztem, már akkor sem ült már ott – ráztam meg a fejem.
-Azért megnézem – sietett el. Kihasználhattam volna az alkalmat, hogy itt hagyom, mert biztos voltam benne, hogy Liz nem a mosdóban van, de valahogy mégsem mozdultam meg a kijárat felé. – Nincs ott – lépett vissza mellém Nikki. A hangja már neki is kezdett féltést tükrözni.
Azonnal elindultam a kijárat felé. Már jóval előbb föltűnt, hogy markot sem láttam itt bent sehol sem, ami csak még jobban bebiztosította a sejtésemet. Mindketten kiléptünk a szabad levegőre, ami azonnal az arcunkba csapott. Párat kellett pislognom, amíg megszoktam a változást a benti és a kinti fény között.
-Peter – szorította meg a karomat Nikki. – Ott van – mutatott el egy nem sokkal messzebbi pontra. Hangja most már teljesen rémült volt. – Mit csinálunk? – Ujjai közben a fölsőmbe markoltak.
-Hívd a fiúkat, addig én föltartom Markot. Ezt már nem ússza meg – morogtam mérgesen.
-De…
-Csak menj! – vágtam közbe.
Eltűnt az ajtó mögött, mire én elindultam feléjük.
-Nem fogalmaztam elég világosan? – kiáltottam oda neki. Szinte meg sem rezdült. Csak tovább nézte Lizt, ami kezdett egyre jobban felhúzni. Csak pár lépés után vettem észre, hogy a kezében tartott tárgy megcsillan az utca szélén álló lámpa fényében. Azonnal megtorpantam. – Mi értelme van ennek? – Miközben beszéltem, végig a kezét figyeltem. Vártam, hogy mikor mozdul meg. Pontosabban nem vártam, hanem reméltem, hogy egy ideig, legalábbis addig, amíg nem jön a segítség, még nem fogja használni.
-Luca kórházban van – morogta. – Miattad!
Liz próbálta egyre közelebb préselni magát a falhoz, ami szinte már lehetetlennek bizonyult.
-Hogy micsoda? – hördültem fel. Bármennyire is zavart a tudat, hogy Luca Mark lánya, én mégis a sajátomnak éreztem. Még mindig… Hiszen én neveltem föl őt és engem hitt az apjának.
-Bizony! – fordult meg mérgesen, így szembekerülve velem. – Jen megpróbálta neki elmagyarázni, hogy mostantól velem fognak lakni és én leszek az apukája, de ő nem akarta ezt elfogadni. Utánad akart jönni. Veled akart maradni. Bárhogy is győzködtük, hogy én vagyok az apja, nem hitt nekünk.
-Még csodálkozol? Nem épp úgy viselkedtél vele, mint az apja.
-Mert nem is tudtam róla. Két nappal azelőtt tudtam meg, hogy Luca az én lányom, mint ahogyan te. Ki akart szökni utánad az éjszaka az ablakán keresztül, de leesett. Ez még nem is lett volna nagy baj, mert nem lett különösebb baja. De a szomszéd kutyája már tett róla, hogy ne kerüljön haza épségben.
-És szerinted ez az én hibán? – keltem ki magamból. – Nem engem hibáztass azért, mert nem tudsz vigyázni a lányodra. Hányszor ordibáltam veled amiatt, ha elfelejtettél elmenni érte az óvodába és elkószált valamerre a városban? Egyszer sem! Tudod mit éreztem én akkor, amikor a szomszéd engem hívott, hogy megtalálta Lucat és most nála van? Nem buktam ki rád, pedig én feltétel nélkül rád bíztam a családomat, mert azt hittem a barátom vagy! Te mégsem figyeltél rájuk. És ezek után még van képed engem hibáztatni emiatt?
-Nem kellett volna csak úgy kilépned az életéből. Jobban járt volna mindenki, ha fokozatosan szakítod meg vele a kapcsolatot.
-Valóban? Mégis, rajta kívül, kinek lett volna még jó? Jennie-nek, hogy egyfolytában a lányotok körül vagyok?
-Megoldottad volna, ebben biztos vagyok.
-Hé! – hallottam meg Kel hangját nem messze tőlünk. – Mi folyik itt? – szaladt mellém, majd ő is megtorpant, mikor észrevette a kést Mark kezében. – Nikki hívta a rendőrséget – fenyegette meg. – Már úton vannak ide – vigyorodott el győzelemittasan. – Búcsút mondhatsz a szabadságodnak.
A következő pillanatban Mark hirtelen megfordult és elindult Liz felé. Teljesen ledermedtem. Erre nem gondoltam. Ó, Istenem! Megragadta a karját, majd maga elé húzta.
-Tessék! A tiétek! – lökte el felém, mire én megkönnyebbülten húztam magamhoz reszkető testét. Látszott Markon, hogy eléggé megrémítette az időközben kialakult fölényünk.
Mark közben futásnak eredt az ellenkező irányba. Kellan intett, hogy követi, majd rögtön utána indult, Rob pedig követte őket.
-Jól vagy? – simítottam végig aggódva Liz hátán. – Nem esett bajod?
-Nem… jól…. jól vagyok – szipogta halkan, miközben egyik kezével a fölsőmet szorongatta. Arcát a mellkasomba temette. – Csak… megijedtem.
Kicsit eltoltam magamtól, majd a kezeim közé vettem az arcát, hogy a szemébe nézhessek.
-Biztos, hogy minden rendben?
Szemei csillogtak a könnyektől, amiket próbált visszatartani, de mélyen a szemembe nézve bólintott.
-Ez nem válasz – ingattam meg a fejem.
-Igen, jól vagyok – jelent meg apró, keserű mosoly az ajkain.
Visszahúztam magamhoz, majd karjaimat szorosan köré fontam. Azt akartam, hogy biztonságban érezze magát. Szegénynek annyi mindenen kellett az elmúlt hónapokban keresztülmennie. Ráadásul mind az én hibámból történt. Ki tudja, hogyan látom őt viszont, ha Nikki nem veszi észre, hogy még mindig nincs az asztalnál.
-Elmondod, hogy mi történt? – kérdeztem pár perc elteltével, mikor a sírása már kezdett alább hagyni.
Egy mély sóhaj után kicsit hátrébb húzódott tőlem, de én nem engedtem el őt, így csak pár centire húzódott el.
-Te is tudod, hogy nem nagyon bírom a bezártságot – hajtotta le a fejét. – Már eléggé kényelmetlenül éreztem bent magam, így először kimentem a mosdóba, de attól sem lettem jobban. Így végül kijöttem a szabadra. Már pár perce kint voltam, amikor Mark egyszer csak megjelent. Arrébb húzódtam, remélve, hogy nem lát meg, de szerintem direkt követett engem, mert azonnal felém indult el. – A végére ismét folyni kezdte a könnyei. – Annyira megijedtem – szipogta.
Szorosan magamhoz öleltem. Nem értem, Mark miért pont őt szemelte ki magának. Bármelyik másik lányt elkaphatta volna.
-Jól vagytok? – szaladt oda hozzánk Nikki, a többi lány követte őt. – Nem esett bajotok?
-Megvagyunk – bólintottam.
-És a fiú? – nézett körül ijedten Ashley.
Hirtelen eszembe jutott, hogy Kellan-ék követték Markot és ezért maradtunk itt ketten Liz-zel. Eddig azzal voltam elfoglalva, hogy Lisat megnyugtassam és ez teljesen kiment a fejemből.
-Mark után mentek – válaszoltam, és mint egy végszóra, Kellan és Rob befordultak az utcasarkon, legnagyobb döbbenetemre Mark nélkül.
-Hol van Mark? – kérdeztem, előre félve a választól. Nem lehet, hogy megszökött.
-Eltűnt – sóhajtott Rob. – Eléggé nagy ez a város és annyi kis utca van… - ingatta a fejét.
-A rendőrség nincs még itt? Rá állathatnánk őket az ügyre.
-Most jönnek – biccentett az utca vége felé Nikki, ahol nem sokkal ezelőtt tűnt fel a szirénázó rendőrautó.
Beletelt egy bő órába, amíg mindent elintéztünk a rendőrökkel. Szerencsére én pontos személyleírást tudtam adni nekik Markról, így ez a része könnyen ment, de mikor Liz akarták vallatni, megakadt a dolog. Szegényt annyira sokkolták a történtek, hogy alig tudott megszólalni, így elmondtam én azt, amit nem sokkal azelőtt ő nekem. A rendőrök azért még elmondták, hogy ha Liz már jobban lesz, menjen be a rendőrségre elmondani, mi hogy történt pontosan, mert csak így tartóztathatják le Markot, ha esetleg addig a nyomára bukkannának.
Én eközben végig Lisa mellett álltam és átkaroltam a derekát, mert nagyon úgy tűnt, hogy mindjárt összeesik. Mikor mindennel végeztünk, Nikki átvette tőlem ezt a feladatot, bár én nem szívesen engedtem el magam mellől, de muszáj volt. Így, hogy Mark szabadon mászkál az utcákon, eléggé rossz érzés volt őt védelem nélkül hagyni.
Mire visszaértünk a szállodához, a lányok már bent voltak. Ők sem szívesen maradtak ezek után még az utcán. Fölkísérték Lisat a szobájába és mi fiúk is mind fölmentünk a sajátunkba. A történtek után már egyikünknek sem volt kedve visszamenni a buliba.
Nem bajlódtam sokat az öltözködéssel. Csak ledobtam magamról a pólómat, lerúgtam a cipőmet és eldőltem az ágyon. Aludni azonban nem tudtam. Zavart, hogy nem tudom, mi van Liz-zel. Kicsúsztam az ágy szélére, hogy fölüljek, majd az arcomat a tenyereimbe temettem. Nem értettem, miért történik ennyi rossz dolog velem mostanában. És nem csak velem. Ott van Alice sérülése, ami mellesleg az én hibámból történt… Rob majdnem teljesen depressziós lett Alice miatt. Lisat folyamatosan érik a balszerencsék, ahogyan engem is. Bár ez lehet, hogy csak az én közelségem miatt van így. Ráadásul még én is bántottam őt.
Egy mély sóhaj után visszadőltem az ágyba és lehunytam a szemeimet. Nem akartam erre gondolni. A mai napot úgy, ahogy van, teljes egészében el akartam felejteni.

10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Először is, nagyon jó lett az új fejléc! :) És észrevettem, hogy Mark is kikerült a szereplők közé, oldalra. :D Egyébként, miután mondtad, hogy a Grace klinikából jött egy-két dolog (hogy pl. a legjobb barátjával csalta Petert Jennie)utána már én is mindig így képzeltem :D
    De rátérek a fejezetre: hát Markra tényleg nem számítottam, de meglepett, hogy pont Lizt akarta bántani. Talán már neki is feltűnt, hogy esetleg kicsit szorosabb a kapcsolata Peterrel? Mondjuk elég nagy hülyeség volt tőle, hogy Peterre fogta, hogy Luca miatta került kórházba... Komolyan, nem csoda, ha az a kislány Peter után akart menni, ha eddig se figyelt rá rendesen. Az elején meg még azt hittem, hogy Lizzel is ki akar kezdeni Mark... Akkor aztán már tényleg dühös lettem volna, hogy mindig azokra hajt, akik Peterhez tartoznak (vagy ez esetben, majd fog tartozni). :S
    Remélem a rendőrség időben elkapja, vagy leáll magától, mert az nem lenne jó, ha bárkit is bántana. :S
    Sajnálom, hogy ez az este nem egészen úgy sült el, ahogyan előre tervezték, pedig hát a körülmények adottak voltak. Jó volt látni, hogy Peter is mennyit vacakol a hajával, mert egy szál(!) nem akar rendesen állni. :D Robnak igaza volt, Peter így is jól néz ki. :D
    Jót nevettem azon, amikor kiforgatta Liz szavait, hogy a ruha nélkül is észrevette volna Mark. xD
    Amikor egyébként kettesben maradtak, féltem, hogy esetleg Lizt megsebesítette Mark és egyszer majd csak összeesik, de szerencsére nem így lett. Amikor pedig Kellan és Rob utána mentek, akkor meg már attól tartottam, hogy esetleg majd őket fogja bántani. De aztán egy bizonyos szinten megnyugodtam, hogy nem esett bajuk. Viszont Mark meg eltűnt. :S
    Szóval, remélem, hogy megkerül még lehetőleg azelőtt, hogy valami őrültséget csinálna. És azt is remélem, hogy azért Lucának nem lesz semmi baja, mert elég sokat szenved magától a válástól is szegény :(
    Siess a folytatással! :)
    Puszi:
    Winnie.

    VálaszTörlés
  2. Szia Winnie!:)
    Örülök, hogy tetszik:) Igen, Mark és Taylor is:) Utóbbi csak most jutott eszembe, mert igazából ő csak amolyan semleges szereplő nálam, de attól még bulizni mehet velük:D
    Jól gondolod, valamennyire már neki is feltűnt, hogy valamivel szorosabb a kapcsolata Liz-zel, mint a többi lánnyal. Először bele is akartam írni, de aztán végül azt a rész kihagytam... annyira nem illett oda:/ Elakadtam annál a résznél, hogy Mark miért is akarna Peternek fájdalmat okozni... Szóval ez a "Luca kórházba kerül" dolog csak amiatt került bele:) Meg persze kellett egy ok, amivel őt hibáztathatta... Mert az már megvolt, hogy mi lesz a folytatásban, csak a pontos cselekmény és ok kellett még hozzá:)
    Hát, ugyebár már egyszer bepróbálkozott nála - pontosabban letámadta -, mikor még nem tudta, hogy ki ő és még Liz sem ismerte fel, de Peter szerencsére akkor is közbeavatkozott:D
    Az, hogy előkerül-e a közeljövőben, még számomra sem világos...
    Még ha nem is tudja még, hogyan érez Liz iránt, azért tudat alatt már csinál olyan dolgokat, amik erre utalnak:D Az a mondat pedig csak úgy magától jött írás közben xD Az ilyen hülyeségek mindig így születnek meg bennem xD
    Lesz még olyan alkalom, amikor nem ússza meg ennyivel... de azt nem árulom el, hogy kinek a keze által... Viszont az még nem mostanában lesz:D
    Mint már írtam, fogalmam sincs, hogy Mark mikor fog előkerülni. Luca esete még vissza fog térni, úgy tervezem, hogy már a következő fejezetben:) Vele együtt Jennie is, de erről egyenlőre többet nem mondok:)
    Holnap és holnapután Budapesten leszek, úgyhogy írni nem sok időm lesz, talán csak kicsit füzetbe, úgyhogy szerintem a hétvége előtt nem várható nagyon friss, mert nagyon sok tanulnivalóm is van, de azért megpróbálom összehozni:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!:)

    Hát:S
    OMG!:S
    mást nem is tudnék mondani:S
    Így visszagondolva, logikus h. Mark volt az..:/
    Én nem is értem, h. mi a francot akart..:/ Viszont az tuti h. Peter helyében én agyonvertem volna XD
    Amikor Peter észrevette, h. nincs az asztalnál Liz..:S Nekem már onnantól rossz érzésem volt:/ Amikor megtalálták őket az utcán:/ először pisztolyra gondoltam..:/ azt hittem h. valaki meg fog sérülni:/ Mondjuk maga az indok sem volt tiszta előttem..:/ Mark miért pont Lisa-t szúrta ki magának? bár..az is lehet h. csak azért mert ő maradt egyedül..de honnan tudta h. ott lesznek?:O honnan tudta h. pont ott lesznek majd?:O A lényeg h. nem esett baja senkinek..:/ Szegény Liza nagyon kiborulhatott:/
    Peternek igaza volt! Mark egy idióta!:@ Nem tud vigyázni a saját gyerekére:@ Szegény Luc-át is sajnálom.:S Peter biztosan jó apja volt..:/ és még kicsi, nem értheti h. mi folyik körülötte..:/
    Peter szerepe, h. védelmezni akarta Lizát:D
    Az volt az egyetlen jó dolog ebben a részben.xD
    A védelmező karok, biztosan jól estek Liz-nek;):)
    Összességében jó feji volt , igaz h. a szívroham kerülgetett, de ez is igazolja h. szuper ez a történet!;)

    A fejléc nagyon szép lett, bár nekem tetszett az előző is:)

    Sok puszit és ihletet!:*

    VálaszTörlés
  4. sziaa:)
    ügyes vagy jó lett:)
    fantázia dús:)
    de remélem mostmár hamarosan Liz és Peter összejönnek:)
    olyan aranyosak *-*
    Puszi:)

    VálaszTörlés
  5. Szia Mosi!:)
    Nem gondoltam volna, hogy ilyen hatást vált ki belőled ez a fejezet:O
    Peter csak is Liz miatt fogta először vissza magát és utána is csak azért, mert Marknál kés volt. Először azért írtam csak annyit, hogy megcsillant, mert gondoltam, hogy automatikusan pisztolyra fogtok gondolni:D
    Az indok igazából még Mark előtt sem világos, csak keresett valakit, akin levezetheti a feszültséget. De nem követte őket a bárba! nem azért ment oda, mert Peterék ott voltak. Az teljesen véletlen, hogy pont ugyanoda mentek. Mark csak azért volt ott, mert le akarta vezetni a feszültséget egy kis piával, de közben meglátta Lisat a pultnál...
    Azt pedig már Winnie-nek is írtam, bár ő amúgy is eltalálta, hogy Mark azért Lizt választotta, mert egyrészt tényleg ő volt egyedül, másrész Mark is látta, hogy ő áll a legközelebb Peter-höz:S
    Peter nagyon jó apa volt és az is lesz...;)
    Természetes, hogy meg akarja védeni, már csak azért is, mert miatta került ilyen helyzetbe, de mint mindannyian tudjuk, nem ez volt az egyetlen oka, hogy annyira aggódott érte:D
    Örülök, hogy ennyire tetszett:)
    Puszi

    Szia dorcsi_96!:)
    Örülök, hogy tetszett:) Liz és Peter csak a második vagy a harmadik film alatt fog összejönni:) Már csak amiatt is, mert a közbeni eseményeknek megvan a maga idejük:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia, nagyon jó lett a fejezet és a fejléc is.
    Liz ölében a kislány az ő gyerekük lesz?
    Nekem jobban tetszik, hogy csak Elizabeth és Peter látható a fejlécen.:) Látom nemcsak Lizt nyaggatják a lányok a Peteres témával, hanem fordítva is. A késes résznél azt hittem, hogy komolyabb bajuk fog esni a szereplőknek, de szerencsére nem így történt. Peter egyre jobban és egyre többször aggódik Elizabethért, ez jó jel. ;) A képek, amiket szerkesztettél, nagyon jók lettek. Várom a kövi. fejezetet.

    puszi: Olívia

    VálaszTörlés
  7. Szia Olívia!:)
    Örülök, hogy tetszenek:)
    Ezt a kérdést már vártam:D Igen, úgy tervezem, de lesz ezzel kapcsolatban még egy meglepetés is a történet során:P Plusz még egy gond is, ami majd Liz múltjával lesz kapcsolatos és amire még várni kell kicsit:D
    Azzal a piszkálódással pont ezt akartam éreztetni:) Már mindenki látja, hogy több is van köztük, csak ők nem:D És még egy ideig nem is fogják...:P
    Egyenlőre(!) még nem szándékozom nagy sérüléseket "ejteni" rajtuk:)
    Valóban... és még lesz jó néhány eset a továbbiakban:)
    Örülök, hogy tetszettek a képek is:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Bocsi, hogy így megkésve, de most értem haza :)
    Úr isten, Mark-ra tényleg nem gondoltam volna...hogy lehet egy barát ilyen...
    ki sem mondom inkább...
    szegény Luca...megértem, hisz peter az apja, ha nem is vér szerint, de ő nevelte fel, és hozzá kötődik.
    De visszatérve mark-hoz..
    elakadt bennem a levegő, ahogyan leírtad a kést.
    nem is tudtam volna mit kezdeni egy ilyen helyzetben
    hála az égnek (ja meg persze nikki-nek és peternek XD) nem esett baja liz-nek
    kérlek siess!
    puszi!
    Carly :D

    VálaszTörlés
  9. Szia Carly!:)
    Igen, már az előző fejezethez írt komikból is láttam, hogy ti mindenkire gondoltatok, csak rá nem:D
    Luca én is nagyon sajnálom:( És egyre jobban, ami lehet, hogy csöppnyi változást fog hozni a folytatásba, de ezt még nem tudom biztosan:)
    Nem akartam - Markkal ellentétben - Peternek fájdalmat okozni:) És itt most nem fizikai fájdalomra gondolok:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  10. Szia, nagyon jó lett ez a feji ! :)
    Mint az összes többi is.
    Nagyon tetszett ahogy Peter Lizt védte !! :D <3
    Örültem neki hogy Liznek nem lett baja, meg persze Peternek sem.
    Az volt benne a legjobb amikor Liz Peter karjaiban biztonságban volt !!! <3 <3 <3
    Imádtam ezt az egészet ! <3 :D
    Markra nagyon haragszok ! Peter helyében már szétvertem volna !! ;)
    De én is egyet értek Peterrel, Ha még egyszer hozzányul Lizhez, akkor kitekerem a nyakát !!!!
    Mostanában nem írtál a blogra !
    Kérlek hozz frisseket !!! :D
    Szívesen olvasnám! Ez a kedvenc Blogom ! :D <3

    VálaszTörlés