2011. március 10., csütörtök

Ismét képek:)

Sziasztok!:)

Ismét hoztam néhány általam szerkesztett képet:D Kíváncsi vagyok, mit szóltok majd hozzájuk:) Remélem tetszenek majd:) Ezeket most azért kapjátok, mert a friss fejezet érkezése még eléggé bizonytalan ezen a blogon:/ Azért próbálok sietni vele, de előbb még a másikon lesz új fejezet:)

Az első, egy Carlisle-Esme kép:)


A második egy Liz-Peter:) Liz orra kicsit furcsa lett, de annyira nem feltűnő:D


Ez az egyik kedvencem:D Három félét is csináltam, de szerintem ez lett a legjobb:)


Örökös személyes kedvenc*.* Kíváncsi vagyok, rájön-e valaki, hogy kik vannak az eredeti képen (itt megjegyzem, hogy egyikük sem eredeti rajta, bár ez amúgy is látszik:D - főleg Liz haján, amit sajnos nem sikerült a legjobban meghosszabbítanom:/)


És végül, de nem utolsó sorban...


Nos, ennyi lenne:) Van még egy kép, ami szerintem egész jó lett, de azt valamiért nem tudom fölrakni:/ Na, majd még azért próbálkozok:)
A fejezettel, pedig megpróbálok sietni:)

Puszi

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jók lettek a képek! :D Az első kifejezetten tetszik, na meg az a medencés, de őszintén megmondom, fogalmam sincs, kik lehettek rajta eredetileg :D Szóval egy kis segítséget kérek. :D
    Puszi:
    Winnie.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon tetszenek ezek a képek :D
    Az első nekem a kedvencem :D
    Meg a családi is :D
    a medencésen őszintén szólva fogalmam sincs, hogy kik vannak eredetileg :D
    SEGÍTENÉL?
    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!:)
    Örülök, hogy tetszenek a képek:) Annak a medencésnek igazából nincsen nagy érdekessége:) Tudjátok, van az a sorozat (90210), amiben Jennie Garth játszik:) Nos, ez abból volt, csak két főbb szereplő: Ethan és Naomi van rajta:) Csak gondoltam, ha valaki esetleg nézi, már csak Jennie miatt is - mivel én is ezért kezdtem bele, mert kíváncsi voltam, hogyan alakít benne -, az esetleg tudhatta volna:) Csak kíváncsiságból kérdeztem, hogy tudjátok-e:) De most itt a válasz:) Egyébként Ethan és Naomi is még csak gimisek, szóval a testalkat nem a legjobb, de maga a kép az nagyon megtetszett, mikor megláttam:D
    Puszi

    VálaszTörlés