2011. március 6., vasárnap

Képek :)

Szaisztok!

Khm... szóval, Carly-nak köszönhetően, hoztam egy-két általam szerkesztett képet :) Nem profi munkák és a méretarányokkal sem voltam mindenhol kibékülve, de azért egész elfogadhatóak lettek :) Íme:

Hm... ismerős? Igen... ez a múltkori kép, csak kicsit átszerkesztve:) Liz arcával itt nem vagyok nagyon kibékülve, de ha találok jobbat, megcsinálom azzal:)


Khm... ismét a méretarányok:( Na de majd legközelebb:) Egyébként szerintem még mindig ez a legjobb:D

És, hogy legyen egy Carlisle-Esme kép is köztük:)


Hát, ennyi lenne :) Remélem tetszettek :) Van még kettő, de azt valamiért nem tudtam fölrakni :/ Na mindegy... Folytatom tovább;) Gyakorlat teszi a mestert;) :D
És aki nem olvasta még az új, 24. fejezetet, az az egyel lejjebbi bejegyzésben megteheti:)

Puszi

5 megjegyzés:

  1. Mint már mondtam ezek a képek nagyoon jók :D
    főleg a 2. és a 3. :D
    AZOK A KEDVENCEIM :D
    Minden elismerésem, hogy ennyi idő alatt ennyi képet összehoztál :)
    puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Carly!:)
    Örülök, hogy tetszenek:)
    Nekem is a második és a harmadik a kedvencem:) Talán azokat sikerült a legpontosabban megcsinálnom:)
    Köszönöm^^
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Szerintem is tök jók lettek a képek, különösen nekem a második tetszik és a negyedik, de a harmadik is nagyon jó lett :)
    Puszi:
    Winnie.

    VálaszTörlés
  4. szia!:D
    heh
    Nekem a 2. és a 4. a favorit:D;):P
    egész jók lettek:D ügyes vagy;)
    Sok puszit és ihletet:*

    VálaszTörlés
  5. Szia Winnie!:)
    Örülök, hogy tetszenek:) Azt hiszem, a második sikerülhetett a legjobban, mert eddig az volt az egyetlen olyan, ami mindenkinek tetszett:)
    Puszi

    Szia Mosi!:)
    A negyedikkel annyira még nem vagyok kibékülve:/ De a második szerintem is egész jó lett:) Örülök, hogy tetszenek:)
    Puszi

    VálaszTörlés