2010. november 3., szerda

Egy kis díj:)

Sziasztok!

Még csak most nyílt a blog, de máris kap egy díjat:D:D Nagyon szépen köszönöm Cherrynek/Libricicának :D

Hát elvileg most a főszereplőről kellene 3 dolgot irnom:O:O Vegyétek izelítőnek:P (a három twilightos főszereplőről írok egyet-egyet:D az már a ti gondolatotok, hogy melyik ki)

-érdekes kapcsolata lesz Elizabeth-tel
-üldözi a múltja...és utol is éri:S
-lenyugtatja Alicet/Alizt miután az lekever egyet Peternek:O:O

Azt hiszem ennyi elég is ízelítőnek:D Jó figyelemfelkeltő:D:D

És akiknek küldöm:

-Mosi: http://mosialomvilaga.blogspot.com/
főszereplő: Carlisle és Esme :D

-Winnie: http://wincsee.blogspot.com/
főszereplő: Carlisle (természetesen:D)

Még egyszer KÖSZÖNÖM!!!:DD

Puszi:CC&EC

6 megjegyzés:

  1. Basszus ez nem sokat segített, asszem kell futnom tíz kört és kell innom valamit, hogy kitisztuljon a fejem.
    ,,-lenyugtatja Alicet/Alizt miután az lekever egyet Peternek:O:O"
    Ezzel rendesen felcsigáztál.
    A tovább küldést köszönöm, mert hiába kutatok nem nagyon találok Carlsile-s fickeket.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Először is:Köszi szépen a díjat!:D

    Másodszor: egy (jó pár) kérdés a díjjal kapcsolatban: Olyannak kell elküldenem aki Carlisle-os ficcet ír?:O csak két blogírónak kell elküldenem? És 3 dolgot kell írnom a főszereplőről?:O

    Harmadszor: csak egy kis csipkelődésnek:P;):Nem csak Carlisle-ról, és Esme-ről szól a történetem, hanem Jasper és Bella párosításomról.^^ Első sorban róluk akartam írni, de mellettük természetesen ott van szorosan Carlisle és Esme is.:);):P

    Negyedszer: csak akkor tudom kirakni a díjat, ha választ kaptam a második pontomra;):)

    ötödször: Bocsy h. ilyen "durva" megfogalmazású lett ez a komi:$ Kicsit fáradt lettem így fél 2 táján:$xD

    hatodszor: köszi hogy olvasol, és komizol is nálam.^^

    Hetedszer:Itt rendszeresed vagyok.;) kíváncsivá tettél engem is:D

    Sok puszit, és ihletet!:*

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Szeretném én is megköszönni a díjat. :D Meglepett, őszintén szólva, mivel nem számítottam ilyesmire, szóval tényleg nagyon köszönöm. :)

    Másfelől én is hasonló kérdéseket akartam föltenni, mint Mosi: hogy kinek küldhetem és, hogy akkor ezek szerint három dolgot kell írnom a főszereplőről?

    Utólag még csak annyit szeretnék írni, hogy eddig nagyon tetszik ez a történeted, kíváncsi vagyok már nagyon, hogy mi fog történni a szereplőkkel (főleg, ugye Peterrel, hogy pl. mivel szolgál majd rá arra a bizonyos pofonra Alice-től :D), szóval már nagyon várom a folytatást. :)

    Puszi, Winnie.

    VálaszTörlés
  4. szia Libricica!:D
    hát pedig addig a részig még lesz egy-két fejezet:D:D
    nincs mit!:D
    puszi

    szia Mosi!:D
    -nincs mit;):D
    -carlisle-os ficironak küld tovább:P elég kettőnek:D és 3 dolgot a főszereplőről (ez esetben lehetőleg carlisleról:P)
    -nekem még igy is carlisle/esme fic marad:P de persze azért kiváncsi vagyok a bella/jasper párosítsára is... csak nekem ugye nem ők a kedvenceim:P ahol ennyit foglalkoznak esmeék kapcsolatával az nekem már az ő történetük:P:D
    -a választ már leírtam:P
    -nem gond:Dxd
    -nics mit:D nagyon szeretm olvasni a történeted:D
    puszi

    szia Winnie!:D
    nincs mit:D nagyon szuperül írsz:D megérdemelted;) bár ez nem éppen az a tipikus díj féleség:D
    2 carlisleos vagy peterös írónak:D és három dolgot carlisleról/peterről a törid alapján:D
    örülök h tetszik a történet:) lesznek bonyodalmak:D:D de tényleg megérdemli majd azt a pofont:@ szerintem...:D
    puszi

    VálaszTörlés
  5. Köszi:) már ki is raktam;)
    remélem kellően "kielégítettem" a vágyadat Carlisle-ről.:D XD :P

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Köszi szépen a válaszokat! :) Már ki is tettem az oldalamra! ;)
    puszi

    VálaszTörlés