2010. november 26., péntek

Happy Birthday!!! and sorry:(

Sziasztok!

Először is:)
Boldog születésnapot kívánok, (és azt hiszem mondhatom igy:D) kínánunk Peter Facinellinek, aki (javítsatok ki ha nem igy van:)) ma ünnepli a 37. születésnapját:))
Azt hiszem, nem kell őt bemutatnom senkinek sem, aki erre az oldalra téved:DD

Másodszor...
Bocsánat, de valószínüleg késni fog az új feji:(( Még bele sem kezdtem az irásába és most hétvégén sopronban leszek:(( Ráadásul a másik blogon is el vagyok maradva egy fejivel, így valószinüleg csak az kerül föl mielőtt elmennék:(( Nem akarok mindig csak magyarázkodni, de azért remélem megértitek ha azt mondoim h tegnap hajnali 4kor keltem mert mentem Horvátországba és ma hajnali 3kor értem haza:S És persze mentem iskolába is:S A buszon meg persze nem lehetett aludni:(
Megpróbálom még hét közben összehozni a fejit, így talán jövő hétvégére behozom a lemaradást... Esetleg dupla fejit rakok föl vagy valami:)
Még egyszer bocsánat!!

Puszi:CC&EC

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése