2010. november 2., kedd

Prológus

Sziasztok!:D

Meghoztam a prológust:) Remélem tetszeni fog:D Az elején még nem Peter Facinelli lesz a föszerepben, de rövid időn belül belekerül;) Összesen 4 fontosabb szereplő lesz, úgyh rendesen meg lesz bonyolítva;)
jó olvasást!!:D

Puszi:CC&EC


Sziasztok! Alice Wade vagyok. Születési nevem: Kocsis Aliz. Magyarországon születtem, de mikor egyetemre mentem, kiköltöztem Angliába. Itt ismerkedtem meg Roberttel is. Ő a legnagyszerűbb ember, akivel valaha találkoztam. Jóképű, szenvedélyes, odaadó, hűséges és még hosszasan sorolhatnám. Sohasem gondoltam volna, hogy egyszer megtalálom az igaz szerelmet, de mikor megláttam Robot… A könyvtárban találkoztunk másfél évvel ezelőtt. Nagyon jól elbeszélgettünk. Utána találkozgattunk és nem sokkal később össze is jöttünk. A családja nagyon kedves. Főleg az anyukája. A nővéreire, pedig úgy tekintek, mintha az én testvéreim is lennének.
-Szia kicsim, megjöttem – hallottam meg a hangját az előszobából. 4 hónapja költöztünk össze, de eddig szerencsére még nem volt komolyabb vitánk. – Merre vagy?
-Szia! A konyhában. Épp vacsorát csinálok – válaszoltam.
-Hiányoztál – nyomott csókot a nyakamra, miután hátulról átkarolta a derekamat.
-Te is nekem – fordultam hátra egy csókért. – Milyen napod volt?
-Nagyon jó. Képzeld – mosolyodott el -, megkaptam egy szerepet az egyik filmben.
-Tényleg? Ez csodálatos, Rob! – ujjongtam. – És miben fogsz játszani?
-A Twilightban – jelent meg arcán egy féloldalas mosoly.
Tátott szájjal bámultam rá. Én olvastam azt a könyvet, de egyik szerepbe sem tudtam beleképzelni őt. Na jó, talán még Edwardéba. Lehet, hogy főszerepet kapott?
-És kit fogsz alakítani? – kérdeztem kíváncsian.
-Edwardot – vigyorgott. Tudta, mennyire szeretem azt a könyvet és tisztában volt vele, hogy kicsoda Edward. – Először még nem mondták biztosra, mert állandó barátnőm van, de végül belementek.
-Gratulálok – csókoltam meg mosolyogva. Csak egy dolog nem tetszett a szerepben. Egy számomra vadidegen csajjal fog csókolózni. Még a gondolatra is feláll a szőr a hátamon. – És ki játssza Bellát?
-Kristen Stewart, azt hiszem. Csak a válogatáson találkoztam vele egyszer-kétszer. Nem nagyon ismerem még.
-Nem ismerős a neve – gondolkodtam el. – Játszott már valamilyen nézettebb filmben?
-Nem tudom. Nem beszélgettünk sokat. Csak bemutatkoztunk egymásnak, eljátszottunk egy kiválasztott jelenetet, és ennyi volt.
-Értem – talán nem az a bomba nő típus. Bár a könyvben szépnek írja le, de ha Rob érdeklődését eddig nem keltette fel, akkor talán nincs okom az aggodalomra.
-Nem kell féltékenynek lenned. Én csak téged szeretlek – húzott magához egy újabb csókra.
-Tudom, csak olyan rossz belegondolni… - sóhajtottam. – De bízom benned. Nem leszek féltékeny… amíg nem adsz rá okot – tettem hozzá mosolyogva.
-Köszönöm – mosolyodott el ő is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése