2010. november 3., szerda

"Prológus2"

Sziasztok!

Mint gondolom már a cimből is rájöttetek, ez a második prológus... A történetnek, mint már mondtam, két szála lesz, amit majd összeforrasztok idővel:D:D:P Így ez a másik cselekményszál bevezetője... Nem egészen olyan, mint az első prológus:D Ez inkább csak arra van, h felkeltse az érdeklődéseteket:D:D

Puszi:CC&EC


Tekintetemet az övébe fúrtam. Sohasem akartam elereszteni. Azok a zöld szemek… gyönyörű mosolya… Megráztam a fejem, hátha csak képzelődöm. Nem létezhet ilyen tökéletes ember. Ő azonban még mindig ott volt. Egyszerűen megbabonázott. De nekem ezt nem szabad! Hogy gondolhatok egyáltalán ilyenre?
Elfordítottam róla a tekintetem, bár ez felért egy kínzással is.
Idővel a vágy, hogy visszaforduljak felé, csökkent, de még mindig ott volt. És feltörni készült. Csak egy határozott lökés kellett neki. És boldogabb lettem, mint valaha is voltam...

6 megjegyzés:

  1. Ez biztos Peter. (és Elizabeth) de Peter a zöld szemű. istenem annyira imádom.

    VálaszTörlés
  2. A történeted nagyon izgalmasnak igérkezik a prolológusokat nézve . 2. pro. Liz és Peteről szól, ők a kedvenceim . Kérlek siess a történet kezdésével, mert nem bírok várni. :)
    puszi: maugli0418

    VálaszTörlés
  3. Meglepi nálam.
    hymonstory-bycherry.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Szia Cherry/Libricica!:)
    örülök h ennyire tetszik:) megpróbálom minél hamarabb hozni a fejit:)
    köszi a meglepit;)
    puszi

    szia maugli0418!:)
    örülök h tetszik:) nekem is ők a kedvenceim:) ahogy tudom, hozom a kezdő fejit:)
    puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Első reakcióm: Jesszus!:D:D
    Nem vagyok olyan jó a szemszínekben.:$ én már megszoktam h. aranybarna:P:$( Bella, és Jake esetében barna^^)Viszont elolvasva az első prológussal, arra gyanakszom, h. a Twilight forgatások is benne lesznek.:D jipp-jipp
    Kíváncsi vagyok h. mit hozol ki belőle.
    Várom a folytatást!

    Sok puszit, és ihletet!:*

    VálaszTörlés
  6. Hello!
    Ez az oldal is nagyon nagyon nagyon jó :)
    Üdv.: Carly

    VálaszTörlés