2011. január 9., vasárnap

10. fejezet/II. - Egy délután a kórházban

Sziasztok!

Amint mondtam, ha végül úgy döntötök, hogy kéritek ezt a fejezetet, akkor fölrakom. És mivel 100%-osan "Igen"-nel szavaztatok, ezért most föl is kerül:) Nem egészen csak a 10. fejezet, mert benne van a baleset is, így egy "kicsit" hosszabb is lett:) De remélem ez nem gond;) A 11. fejezet is még fölkerül ma, de még nincs teljesen kész:) Valamikor este felé fogom fölrakni valószínűleg:) Addig is jó olvasást ehhez a részhez:) És persze várom rá a komikat is;):D

Puszi


Peter szemszöge

Éppen a piros lámpánál álltam az egyik kereszteződésben, mikor megcsörrent a telefonom. Futólag rápillantottam a kijelzőre.
-Szia Lisa, mi újság? – hangom kissé meglepett volt. Nem sokat beszélgettünk mostanában. Sőt, talán még kicsit került is engem az utóbbi időben. Talán még nem bocsátott meg nekem teljesen.
-Szia, elindultál már? Csak, mert gondoltam, mehetnénk együtt – hangja kicsit bizonytalan volt.
-Már elindultam, de nem vagyok még messze, csak itt a sarkon. Visszamegyek érted, oké? – mosolyodtam el. Talán végre megtörik a jég kettőnk között.
-Oké, köszi.
A következő pillanatban több dolog is történt egyszerre. Hatalmas fékcsikorgás, egy rántás, minek következtében kiesett a telefon a kezemből, majd üvegcsörömpölés. Aztán a légzsák már az arcomban is volt és hatalmas erővel lökte vissza a fejem. Éles fájdalmat éreztem a jobb vállamban, de ahogy teltek a másodpercek, a kellemetlen érzés egyre csillapodott. A légzsák lassan leengedett előttem.
-Uram, jól van? – hallottam meg egy női hangot egészen közelről.
Oldalra fordítottam a fejem. A kitört ablakon egy fiatal lány nézett rám, ijedt tekintettel.
-Igen… azt hiszem.
Kikapcsoltam a biztonsági övemet, majd kinyitottam a kocsiajtót. Már éppen szálltam volna ki, mikor a lány beállt elém.
-Nem biztos, hogy jó ötlet mozognia.
-Semmi bajom – szálltam ki a kocsiból.
-De a karja… - ellenkezett a lány.
Kicsit szédültem, így inkább leültem a járdára.
-Mi történt a másik kocsiban ülővel?
-Nagy sérülést nem szenvedhetett, mert elfutott. Nem tudták már elkapni. Részeg volt és későn vette észre a pirosat valószínűleg.
-Megtenné, hogy körülnéz a kocsiban? Elejtettem a mobilomat.
A lány bólintott, majd elindult a kocsim felé.
Pár perc múlva aztán vissza is tért, kezében a telefonommal.
-Megpróbáltam összerakni, de teljesen széttörött – nyújtotta át nekem.
Én csak zsebre raktam a darabjait. Majd a szállodában megpróbálom megcsinálni.
Ahogy teltek a percek, hatalmas tömeg gyűlt körénk. Néhányan odajöttek hozzám, hogy felajánlják a segítségüket, de én egyiket sem fogadtam el. Nem volt semmi bajom.
Már messziről hallani lehetett a szirénák hangját, mikor a tömegből egyszer csak előkerült Lisa és Alice. Amint észrevettek, odarohantak hozzám.
-Peter, jól vagy? – térdelt le mellém Lisa. Ennyire aggódott volna értem?
-Lisa, hogy kerülsz te ide? – néztem rá meglepetten. – És Alice?
-Annyira megijedtem, mikor meghallottam a telefonba a fékcsikorgást. Aztán megszakadt a vonal – az idegességtől és a futástól még mindig zihált kicsit. – Út közben, pedig összefutottam Aliceszel.
-De nincs semmi bajom. Csak kicsit meghúztam a vállam. Mindjárt itt lesznek a mentők.
-Én annyira sajnálom – fogta meg a bal kezem.
-De hát mit? Erről nem te tehetsz – ráztam meg a fejem. Miért okolja magát a dolog miatt?
-De velem telefonáltál, amikor a baleset történt – ellenkezett.
-De nem lett semmi bajom – fogtam be mosolyogva a száját. Annyira aranyos volt, ahogy az idegességtől hadarni kezdett. – Sajnálom, hogy ennyire megijesztettelek, de elejtettem a mobilom. Úgyhogy ezzel kvittek is vagyunk.
Ebben a pillanatban fékezett le mellettünk a mentő. Azonnal kiugrott a kocsiból egy mentős és odasietett hozzánk, halomnyi kérdéssel rohamozva meg engem. Mint például: Nem szédül? Tudja mozgatni a karját? Fáj még valamije? Nincs hányingere? Allergiás valamilyen fájdalomcsillapítóra vagy gyógyszerre?
Unottan válaszoltam a kérdésekre.
-Rendben, nincs komoly sérülése, csak a válla húzódott meg kicsit. Azért a biztonság kedvéért bevisszük a korházba, hogy biztosak legyünk benne, nincsen belső vérzése – tájékoztatott a mentős. – Addig megkérném az egyik családtagját, hogy töltsenek ki néhány személyes papírt – fordult Aliceék felé, akik meglepetten néztek vissza rá.
-Oh, nem – tiltakoztak egyszerre, nevetve. – Mi csak a barátai vagyunk – emelte föl Lisa a kezét.
-Ó, bocsánat – mondta zavartan a mentős. – Akkor esetleg értesítsük a feleségét, vagy valamelyik hozzátartozóját? – fordult vissza hozzám.
-Nem szükséges. Nem komolyak a sérüléseim és amúgy is Londonban vannak – ráztam meg a fejem.
-Rendben. Akkor kérhetnék egy nevet?
-Peter Facinelli – sóhajtottam föl.
-Köszönöm. Mindjárt hozok egy hordágyat – állt föl, majd elindult a mentőautó felé.
Már éppen készültem fölállni, hogy elmegyek egymagam a mentőig, mikor Lisa mellém lépett.
-Nem Peter! Megvárod! – mondta szigorúan.
-Egyet értek Bettyvel – bólogatott Alice. – Ha valamilyen belső sérülésed van, akkor jobb, ha nem mozogsz.
Morcosan ültem vissza a járdaszegélyre, majd megvártam, amíg odahoznak egy hordágyat. Felfeküdtem rá, majd betoltak a mentőautóba.

Pár perc alatt odaértünk a kórházba. Egyenesen egy vizsgáló felé toltak. Ott át kellett feküdnöm a vizsgálóasztalra. Aztán még várnom kellett az orvosra.
-Elnézést – szólított meg egy fiatal nővér. – Ön az a Peter Facinelli, aki a Twilightban fog játszani? – kérdezte félénken.
Meglepetten bólintottam. Nem gyakran ismertek föl engem az emberek.
-És esetleg, kérhetnék egy autogramot? – szégyenlősen elmosolyodott.
-Szívesen adnék, de mivel a jobb kezemet most nem nagyon tudom mozgatni…
-Persze, értem – habogta zavartan.
Szerencsére megérkezett az orvos, így a már kissé kínos beszélgetés félbeszakadt.
-Jó napot, Mr. Facinelli, Dr. Adam Robertson vagyok – nyújtotta felém a bal kezét. – Én leszek az orvosa, amíg a kórházban tartózkodik. Jó esetben csak pár óráig – mosolyodott el.
Gyorsan megvizsgált és megállapította, hogy nincs belső vérzésem, viszont enyhe agyrázkódást kaptam a balesetben. És persze, amit már én is tudtam, hogy a jobb vállam megzúzódott. Még hozzátette azt is, hogy lehetséges, sokkot kaptam a történtektől, így adott be egy nyugtatót, ami szerintem teljesen fölösleges volt.
-Pár óráig még bent kell maradnia a kórházban, hogy biztosra menjünk, de még ma hazamehet, ha nem lesz semmi baj. Addig is elrendezek egy ágyat magának az egyik kórteremben, hogy tudjon pihenni. Arra most nagyon nagy szüksége van.
A vállamat egy fáslival kissé a törzsemhez rögzítette, majd a végén áthúzta a nyakam mögött.
A fiatal nővér, aki az autogramot kérte tőlem, közben távozott a vizsgálóból.
Pár perc múlva visszalépett hozzám az orvos.
-Rendben. Most fölviszik magát a 204-es kórterembe. Lehetőleg maradjon ott és próbáljon pihenni – utasított, majd odahúzott egy tolókocsit, hogy beleülhessek. – És ne nagyon mozgassa a kezét.
Amint kitoltak az ajtón, Rob lépett mellém. Nem is tudtam, hogy ő is bejött. Biztosan Alice miatt van itt.
-Peter, hogy vagy? – kérdezte.
-Jól – válaszoltam. – Még ma hazaengednek szerencsére.
-Igen, azt mondta a nővér is – bólintott Lisa.
-Titeket is fölismert? – kérdeztem nevetve. Elképzeltem milyen arcot vághatott Rob, mikor autogramot kért tőle.
-Robot igen, engem nem, szerencsére – rázta meg a fejét. Igen, nekem sem volt valami nagy élmény. Bár kicsit csodálkoztam, hogy nem ismerte föl Lisat.
Közben elkezdtek a lift felé tolni, mire mindhárman követtek.
-Nem ismert föl téged? – néztem csodálkozva rá, hangot adva gondolataimnak.
-Nem. Azt hitte, hogy a feleséged vagyok – nevetett föl.
Teljesen megdöbbentem Nem tudtam erre mit mondani. Hogy Lisa a feleségem?
-Ha nem haragszotok, mi Aliceszel visszamegyünk a szállodába – állt meg Rob a lift előtt, majd a jobbját nyújtotta felém. Aztán észbe kapott és a másik kezét nyújtotta előre. – Bocs, ezt még meg kell szoknom – nevetett. – Szia!
-Sziasztok! – köszöntem el.
Azután betoltak engem a liftbe. A nővér megnyomta az 1-es gombot, és pár másodperc alatt már fönn is voltunk. Elfordultunk jobbra, majd be a második szobába ismét jobbra.
A szobában három ágy volt. Az ajtóhoz legközelebbibe egy idős néni feküdt. Kedvesen rám mosolygott, mikor meglátott.
-Jó napot!
-Jó napot! – köszöntem illedelmesen.
-Ez lesz az ön ágya, amíg itt van – tolt a legutolsó ágyhoz a nővér.
-Köszönöm, innen már boldogulok – mondtam, mikor még mindig ott állt a tolószék mellett egy helyben.
Bólintott, majd távozott.
-Nem valami kedvesek errefelé a nővérek – fintorodott el a néni.
Helyeslően bólintottam.
-Tényleg nem azok.
A következő pillanatban Lisa lépett be a szobába.
-Jó napot! – köszönt ismét kedvesen mosolyogva az idős hölgy.
-Jó napot kívánok! – mosolygott vissza, majd elindult felém.
Megállt mellettem.
-Minek külön ágy, ha úgyis már ma hazamehetsz?
-Az orvos előírta, hogy sokat kell pihennem. Mert az agyrázkódás mellett szerinte enyhe sokkot is kaptam a balesettől. Adott be nyugtatót, úgyhogy most eléggé kába vagyok – dőltem el az ágyon.
Fölkuncogott.
-Hogyhogy te itt maradtál? – néztem föl rá. Nyugodtan visszamehetett volna a szállodába.
-Én foglak hazavinni – mosolyodott el.
-Vagy úgy! Elmehettél volna. Nem muszáj itt megvárnod – hunytam le ismét a szemeimet. Taxival is visszamehettem volna a szállodába. – Ne értsd félre, nem bánom, hogy itt vagy – tiltakoztam gyorsan, mikor rájöttem, hogy mit is mondtam az előbb. Fölültem az ágyon. – Csak gondolom, neked is megvannak a saját dolgaid.
-A szállodában úgyis csak unatkoznék – ült le az ágyam mellé egy székre. – A forgatáson kívül most nincs sok dolgom. Se fotózás, se interjú.
-Akkor már nem haragszol rám? – kérdeztem reménykedve. Nagyon közvetlennek látszott most, pedig az utóbbi időben sokszor kerülte a társaságom.
Meglepve nézett rám.
-Ugyan miért haragudnék? – csodálkozott.
-Hát még a múltkori alkalom miatt… Mikor neked estem a folyosón – hajtottam le a fejem. Még számomra is fájó emlék volt az az eset és nem csak Jennie miatt.
-De már mondtam neked, hogy nem haragszom – mosolyodott el halványan. Ez volt az, amiről tudtam, hogy nem mond igazat. A mosolya nem volt olyan őszinte. De nem hibáztattam érte. Megérdemeltem, hogy haragudjon rám. Már csak az a kérdés, hogy hogyan nyerem vissza a bizalmát.
-Igen, viszont azóta kerülted a társaságom. – vetettem ellen. - Nem akartam megint fölhozni ezt a témát, de elszomorít, hogy még mindig kerülsz. Én nem vártam el tőled, hogy azonnal megbocsáss nekem, csak nem értem a miértjét – magyaráztam halkan.
-Én… nem tudom – rázta meg kissé a fejét. – Fogalmam sincs. Egyszerűen csak így jött ki éppen – sütötte le a tekintetét. Tudtam, hogy nem mond igazat. Valami bántja, csak nem meri elmondani, ez látszik rajta.
-Oké, igazad van. Nem tartozol nekem magyarázattal – sóhajtottam föl. – Csak annyi időt töltünk együtt mostanában a többiekkel, és te mindenből kimaradtál szinte – fogtam meg a kezét.
-Peter én tényleg nem tudom… Talán csak még nem tettem túl magam a dolgon. De már nem haragszom rád – nézett föl rám mosolyogva.
-Rendben – bólintottam. Majd elmondja, ha akarja. – Ha nem haragszol, én most kimegyek a mosdóba – álltam föl az ágyról.
-Nem kell segítség? – Meglepetten néztem rá. - Úgy értem, ne hívjak egy nővért vagy valakit?
-Nem kell, köszi – mosolyodtam el.
Lassú léptekkel kisétáltam a szobából. Nem akartam elesni a nyugtató hatása miatt, így inkább a fal mellett közlekedtem, hogy meg tudjak kapaszkodni, ha nagyon megszédülök. De szerencsére nem volt szükség rá.

Éppen visszafelé tartottam a folyosón, mikor Mr. Robertson jelent meg a sarkon.
-Á, látom, nagyon jó erőben van, Mr. Facinelli – bólintott elismerően. – Ennyire nem hatott a gyógyszer? – húzta föl a szemöldökét.
-Vagy csak még nem hatott. Tökéletesen jól érzem magam – biztosítottam.
-Akkor talán már haza is mehetne – állapította meg. – Mindjárt hozom a papírokat.
-Köszönöm Dr. Úr – bólintottam hálásan, majd elindultam a szobám felé.
-Ki fogja aláírni a papírokat? – kérdezte kíváncsian. – Van valaki közeli hozzátartozója?
Rövid ideig gondolkodtam a dolgon. Aztán végül is „Miért ne?” alapon válaszoltam.
-A feleségem itt vár a kórteremben – utaltam Lisara. Mit fogok én ezért még kapni tőle… - Ő majd aláírja helyettem.
-Rendben, akkor hozom a papírokat – gyorsította fel a lépteit, majd pár másodperc alatt el is tűnt a folyosó végén.
Én közben elértem a szobaajtó elé és bementem.
Lisa ugyanott ült, mint amikor kimentem. Arcán látszott a megkönnyebbülés, ahogy meglátott engem.
-Találkoztam közben az orvossal – újságoltam a jó hírt. – Azt mondta, ha már ilyen jó erőben érzem magam, akár már haza is mehetek – mosolyogtam szélesen. – Mindjárt hozza az aláírandó papírokat.
-Nahát! Ez remek hír – élénkült föl ő is.
-Viszont… megtennéd, hogy aláírod helyettem a papírokat? – ültem le az ágyra, majd rá néztem.
Meglepetten nézett föl.
-Öhm, persze, ha akarod.
A következő pillanatban nyitódott az ajtó és Dr. Robertson lépett be.
-Jó napot, Mrs. Reed! – köszönt oda az idős néninek. – Hogy van ma?
-Köszönöm jól, Adam – mosolygott vissza.
Az orvos odasétált hozzánk, majd Lisa felé nyújtotta a kezét.
Hoppá, azt elfelejtettem említeni Lisanak, hogy ő most ideiglenesen a feleségem.
-Jó napot! Dr. Adam Robertson vagyok – rázta meg a kezét. – Bizonyára ön, Mrs. Facinelli. Örvendek.
Már láttam, hogy tiltakozni akar, így gyorsan közbe vágtam, nehogy lebukjunk.
-Igen, ő a feleségem – mosolyogtam meggyőzően. Még jó, hogy színész vagyok. – Ő fogja aláírni a nevemben a papírokat – vigyorogtam rá.
-Rendben, akkor ezeket kellene aláírnia. Itt… - kezdte el neki mutogatni a papírokat – itt… itt… itt… és itt!
Lisa ránézett a papírokra, gondolom, gyorsan átolvasta, majd mind az 5 helyen aláírta, és visszanyújtotta Dr. Robertsonnak.
-Köszönöm. Jut eszembe, kötelező tolószékkel elhagynia a kórház épületét – mondta szigorúan. – Kint a folyosón van egy-két éppen használatlan. Nyugodtan használják a liftet a lépcső mellett. Furán hangozhat ez egy orvostól, de viszont látásra! – fogott mindkettőnkkel kezet, majd távozott.
-Elnézést! – Lisa rögtön az idős nő felé fordult.
-Igen? – kérdezte meglepetten.
-Ha jól hallottam az előbb, az ön neve Mrs. Reed? – Döbbenten figyeltem föl a névre.
-Igen.
-Nem rokona véletlenül Nikki Reednek? – mosolygott kedvesen Lisa. – Színésznő. A kollégánk.
-De igen! Ő az unokám – nevetett Mrs. Reed. – Ezek szerint ön Elizabeth Reaser. Sokat mesélt magáról.
-Oh, tényleg? – látszott rajta, hogy ez meglepte.
-Igen, örültem a találkozásnak. Üdvözlöm Nikkit.
-Én is örültem. Átadjuk – karolt belém, hogy támogasson, majd elindult az ajtó felé.
-És ne felejtsd el: Figyelj a jelekre! – szólt utánunk.
Kíváncsian néztem Lisara, de ő nem rám nézett.
-Észben fogom tartani – nevetett föl, majd kiléptünk az ajtón.
Elindult egy tolószék felé, mire tiltakozni kezdtem.
-Tényleg nem kell ám tolószék!
-Dehogynem! És ebből nincs vita. Hallgass a feleségedre – vigyorgott föl rám.
-Jaj, most már mindig ez fog menni? – Valahogy éreztem, hogy nem fogja ennyiben hagyni.
-Igen, valahogy torolnom kell rajtad a dolgot – kuncogott. – Az első, hogy beleülsz a tolókocsiba és megengeded, hogy kitoljalak.
Közben beleültem a tolószékbe, ő pedig a lift felé kezdett tolni engem.
A bejárat előtt nem sokkal megállt velem.
-Elmegyek a kocsiért. Mindjárt jövök. Sietek! – sietett el az ajtóhoz, majd el is tűnt.
Pár perc múlva újra feltűnt. Kitámogatott a kocsiig, majd mikor már bent ültem az anyósülésen (!), ő is beült.
-Miről beszélgettetek Mrs. Reedel? – vontam fel a szemöldököm kíváncsian. – Mi volt ez a „Figyeld a jeleket!” rejtélyes mondat.
-Semmi különös. Csak kérdezgetett. Kitalálta, hogy színésznő vagyok – magyarázta.
-Miből?
-A mozdulataimból, szavaimból… Ezért ajánlotta, hogy figyeljek a részletekre. Minden embert megismerhetsz ezekből a dolgokból.
Pár percig csak csöndben ültünk a gondolatainkba merülve, majd ő egyszer csak megszólalt.
-Egyébként mi volt ez a feleséges dolog? – pillantott rám.
-Hát, mivel én a kezem miatt nem tudom aláírni, ezért kellett egy rokon, aki megteszi helyettem, mert csak neki van rá joga. És mivel nekem csak Jennie és Luca pillanatnyilag a rokonom… Őket még akkor sem hívnám ide ilyen dolog miatt, ha felhőtlen lenne a viszonyunk Jennievel. Vagy talán baj? – magyaráztam kissé félve. Nem akartam, hogy még emiatt is haragudjon rám. Épp elég lesz a múltkori incidens után visszanyerni a bizalmát.
-Nem, nem baj, csak szólhattál volna, hogy a kamerákon kívül is a feleségedet kell játszanom. Ma már negyedszerre hittek a te feleségednek, így már nem csodálkoztam Dr. Robertson köszönésén sem – nevetett.
Ma már negyedszerre? Te jó ég!
Ezután már nem szólaltunk meg, amíg a szállodához nem értünk.
Felkísért a szobámba, majd segített levenni a kabátomat.
-Köszi, hogy bent voltál velem. – Tényleg hálás voltam neki, amiért ott volt velem és beszélgettünk. – Egyedül nagyon unalmas lett volna még ez az egy óra is – grimaszoltam.
-Igazán nincs mit. Legalább tudtunk egy kicsit beszélgetni. Pont te mondtad, hogy keveset szórakoztunk az elmúlt időben.
-Azért jobb lett volna, ha nem kell ehhez balesetnek történnie – ráztam meg a fejem.
Bár még így is jobb. Egy vállzúzódás árán is megérte.
-Igen… Kell még valamiben segíteni?
-Nem, köszi, most már megleszek egyedül is – biztosítottam.
-Lejössz majd vacsorázni, vagy fölhozatod? Ha gondolod, szívesen lekísérlek. – Miért segít nekem ennyit? Biztos megvannak a saját dolgai is.
-Még nem tudom. Valószínűleg most lefekszem aludni. Eléggé kimerített ez a baleset meg a kórház. Majd kopogj be, ha te mész le, és ha kinyitom 5 percen belül, akkor megyek. Addigra csak elérek az ajtóig – nevettem. Ilyen állapotban még eléggé lassú vagyok.
-Oké, hívj nyugodtan, ha kellek – mosolygott kedvesen.
-Igazán nem kéne minden szabadidődet most rám fordítanod. Bárki más is tud segíteni – ellenkeztem. Persze nem zavart, hogy segíteni akart, de nem akartam, hogy minden szabad idejét rám pazarolja.
-Igen – nyomta le a kilincset, majd kinyitotta az ajtót -, de én vagyok a feleséged – kacsintott rám.
A következő pillanatban pedig becsukódott mögötte az ajtó, és én egyedül maradtam a szobában. Azonnal a fürdőbe mentem, hogy letusoljak, majd mikor végeztem, eldőltem az ágyon, és szinte rögtön el is aludtam.

4 megjegyzés:

  1. Dejóóóóóóóóóóóóóóóóó volt!!!!!!!!!

    Imádtam :)
    Cuki volt Peter, ahogyan ő is kicsit bizonytalankodott. És milyen jó ötletei vannak :) Ez a Miért is ne alap, nagyon tetszett...:)
    nagyon jó volt!
    Kérlek siess!
    Puszi!
    carly

    VálaszTörlés
  2. Szia Carly!:)
    Örülök, hogy ennyire tetszett:)
    Egy férfi és egy nő között nem alakulhat ki CSAK barátság:) Az mindig sokkal több annál még akkor is, ha nem lesz belőle szerelem:) Legalábbis szerintem így van:)
    Még kell közben matekfeladatokat is írnom, de sietek a folytatással:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Jaj, úgy örültem, hogy Peter szemszögéből is elolvashattam ezt a részt! :) Szegényt mostanában sorozatosan balszerencse éri, legalább már annyi jó történt vele, hogy a kapcsolata rendeződni látszik Lizzel.
    Tényleg aranyos, ahogyan kicsit bizonytalan és egyébként érezni rajta, hogy szeretne több időt tölteni vele, de valahogy még magának sem vallja be. Pedig minél több időt töltenek együtt, az annál jobb (nekünk is, meg nekik is). :D
    Egyébként arról, hogy felismerte a kórházban az ápolónő és autogramot kért tőle, eszembe jutott egy kérdés: Peter a történetben most szőke, vagy barna? Mert ugye az első filmnél még nem parókát kapott, hanem kiszőkítették őt is, mint Nikkit. Igazából nem olyan lényeges, csak gondoltam, megkérdezem. :D
    Nagyon várom a folytatást! :)
    Puszi:
    Winnie.

    VálaszTörlés
  4. Szia Winnie!:)
    Próbálok minél jobban az olvasók kedvében járni:))
    Jó sok időt fognak még együtt tölteni a történet során ezt megígérhetem;) Igen... meg persze nekem is:D
    Na, ezzel most megfogtál. Ebbe nem is gondoltam bele. Eddig barnának gondoltam, de most, hogy így mondod... De mivel ez nem egészen az eredti történet... Hát nem is tudom... Így utólag azt mondom, hogy szőke:D Mivel még a történetben erre nem tértem ki, még nem késő változtatni:D Meg persze Nikkinél sem:D Szóval szőkének képzeld el:D Bár nem sokat fogok leragadni a többi filmnél, mert lesznek jó párszor időugrások:D Egy-két hónap vagy hét és az időbeli történet inkább csak a fic vége miatt érdekes:D
    Köszi, hogy feltetted ezt a kérdést:D
    Puszi

    VálaszTörlés