2011. január 26., szerda

Egy jó és egy rossz hír:((

Sziasztok!

Kezdeném a jó hírrel:) Hétfőn végre leszedték a járógipszet a lábamról, így végre már semmi sem akadályoz a továbbiakban, maximum néhány vizsgálat:)) megpróbálok többet írogatni, de...
És ebből jön a rossz hír:( Persze nem lehet mindenért a tanárt hibáztatni, de mikor úgy döntöttem, hogy sportosztályba megyek, mindenki azt mondogatta, hogy majd itt megértik a tanárok, ha valami meccs miatt nem tudunk tanulni vagy ilyesmi. Hát a nagy lós**rt (már bocsánat). Szóval anyukám eléggé kiakadt egy-két rossz jegy miatt, ezért bizonytalan időre kihúzta a netet a szobámból:( Most is csak a lenti gépről netezhetek:( És erről nem is tud. Ettől függetlenül a friss nem marad el, de valószínűleg csak heti egyszer lesz:( Gépelni tudok, de legtöbbet így is csak saját kezűleg írogatok. Viszont így is eléggé jól haladok, de hogy mikor jutok gépközelbe, azt nem tudom:( Ha kész lesz a fejezet, megpróbálom minél hamarabb fölrakni:)
És ezúttal bocsánatot kérek azoktól is (Carly és winnie, aki ezt most szerintem olvassák), akiknek a blogját rendszeresen olvasom, mert nem biztos, hogy mindig el tudom majd időben olvasni:( Azért igyekszem.
És persze próbálok minél hamarabb javítani a jegyeimen, hogy visszatérhessek:)
Remélem megértitek.

Puszi

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Természetesen megértem, hogy most a tanulás a legfontosabb. A fejezeteimet pedig majd elolvasod, amikor tudod. :)
    Azért sok sikert kívánok a javításhoz, hogy minél hamarabb visszatérhess. :)
    Puszi:
    Winnie.

    VálaszTörlés
  2. Szia Winnie!
    Igen, bár az utóbbi időben így is többet tanultam, csak anyukám nem értette meg, hogy a két és fél hetes lemaradást nem olyan könnyű pótolni. Ráadásul németből például egészen a lecke elejétől hiányoztam és a tanár tz-t íratott velem:S Na de mindegy is. Lehet, hogy mégsem lesz semmi ebből a büntetés dologból, mert most is a saját gépemről írok. Majd kiderül.
    Ettől függetlenül a heti friss lehet, hogy marad, mert szombaton lehet, hogy nem leszek itthon.
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)
    Sajnálom az egészet :s
    Persze én is megértem a helyzeted :)
    Kívánom, hogy gyorsan javíts, és hamar visszatérj :)
    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Örülök, hogy jól vagy végre.
    A rossz hírről meg csak annyit, hogy megértem teljes mértékben:)
    Ezektől függetlenül majd ugorj be hozzám, ha véletlen gépnél vagy.:)
    Vár ugyanis rád egy díj^^

    http://mosialomvilaga.blogspot.com/

    Sok puszit és ihletet!:*

    VálaszTörlés
  5. Szia Carly!:)
    Egyenlőre lehet, hogy nem lesz az egsézből semmi, de még ez nem biztos sajnos:S Próbálok gyorsan javítnai, de most kissé megbetegedtem, ami egy részről rossz, mert ismét pótolhatok, más részről viszont, így többet tudok gépelni:)
    Puszi:)

    Szia Mosi!:)
    Hát még én mennyire örülök:D
    Köszi:) A díjat is, és azt is, hogy megérted:) És persze, hogy jelenleg én vagyok az egyik kedvenced*.*
    Puszi

    VálaszTörlés