2011. január 16., vasárnap

12. fejezet - Az igazság

Sziasztok!

Amint ígértem, itt a 12. fejezet:) Ahogy délelőtt leültem a géphez és elolvastam a már meglévő egy oldalt, rögtön jött az ihlet:D Szóval remélem tetszeni fog:) Jó olvasást hozzá!:)
És persze KOMIKAT légyszi!!!:D

Puszi


Alice szemszöge

-Lehet, hogy ideje lenne vacsizni menni – csókolt a nyakamba Rob.
-De hát még csak… - néztem az órára. – Micsoda? Már háromnegyed nyolc van? – hüledeztem.
Mi tagadás, Rob nagyon jól el tudja vonni a figyelmemet.
-Igen – csókolt meg lágyan. – Lemegyünk? – mosolyogott rám.
Bólintottam.
Mindketten fölkeltünk, majd tiszta ruhák után kezdtünk kutatni. Én benyúltam a szekrénybe és odadobtam neki egy nadrágot és egy pólót, majd magamnak is kivettem pár ruhát.
Mikor mindketten végeztünk, kézen fogott és kimentünk a szobából. Beszálltunk a liftbe.
-A többiek már biztos lent vannak – gondolkodtam. – Vagy talán már rég befejezték a vacsorát.
-Hm… akkor kettesben leszünk. Nem baj az – karolta át a derekam.
-Igazad van – mosolyogtam föl rá.
-Nekem mindig – nevetett.
Kinyitódott előttünk a liftajtó és rögtön megláttuk Petert.
-Mi… - akartam kérdezni, hogy mi történt, de leintett. Az arca beesett volt, szemei furán csillogtak. Csak nem sírt? Még sosem láttam őt sírni. Elképedve néztem az arcát. – Peter… - kezdtem volna újra, de félbeszakított.
-Most nem szeretnék róla beszélni – rázta meg a fejét, majd beszállt a liftbe.
Rob megfogta a kezem, majd kihúzott az aulába. Aztán becsukódott a liftajtó és Peter eltűnt előlünk.
Egy nagy sóhaj után elindultam az étterem felé. Rob követett. Aztán megláttam Bettyt és Nikkit nem messze tőlünk. Meredten néztek a lift irányába.
Azonnal feléjük vettem az irányt.
-Mondjátok, hogy nem megint Peter csinált valami baromságot – néztem Bettyre.
Megrázta a fejét.
-Jennie itt volt az előbb. A lányával, Lucaval együtt. Beszélt Peterrel, aztán elment. Peter eléggé ki volt bukva, de nem akart róla beszélni. Azt mondta, most egyedül akar lenni – sóhajtott Nikki.
-Vajon mi zaklathatta föl ennyire? – kérdezte Rob mellőlem.
-Szerintem a mostani állapotában még a legkisebb dolgok miatt is kibukik – ingattam a fejem. – Talán csak nem volt még kész találkozni Jennievel.
-Én arra gondoltam, hogy valami Lucaval lehet – emelte föl a fejét Betty. – Mikor először meglátta, fölkapta a kezébe és még mosolygott is. És mikor elmentek, csak utána intett.
-Szerintem fölösleges találgatnunk. Majd elmondja, ha akarja – vonta meg Rob a vállát. – Tudjátok, mi férfiak nem szeretünk a gondjainkról beszélni.
-Robnak igaza lehet – gondolkodott el Nikki. – Peter is azt mondta, hogy majd később. Gondolom, el fogja mondani, de érthető, hogy felzaklatta a Jennievel való találkozás.
-Ti vacsoráztatok már? – tereltem el a témát.
-Igen, már végeztünk – bólintott Betty.
-Akkor mi megyünk – fogtam kézen szerelmemet. – Jó éjt! – köszöntem el, majd elindultam Robbal az oldalamon az étterem felé.

Elizabeth szemszöge

Miután Aliceék távoztak, Nikivel elindultunk a lift felé.
-Szerinted, mi történhetett? – fordult felém.
-Fogalmam sincs - ingattam a fejem. - Nem tudom, mi zaklathatta föl még ennél is jobban Petert.
-Hát igen, szegényt mostanában nagyon sok rossz éri.
Megnyomtam a lift hívógombját.
-Szerinted tényleg a lányáról lehet szó? – nézett rám kérdőn.
Bólintottam.
-Mikor Peter mesélt nekem a kislányáról, olyan áhítat volt a hangjában… Nagyon szereti Lucat. És ma is, mikor odaszaladt hozzá, fölkapta a kezébe és megpörgette. Láttad, hogy mosolygott? Mióta rajtakapta Jenniet Markkal, senki sem tudott belőle előcsalni egy igazán szívből jövő mosolyt – ingattam a fejem szomorúan. – És mikor Jennieék elmentek, csak szimplán utána integetett.
-Jennie eltiltotta volna tőle a saját lányát? – hüledezett Nikki.
Közben már a liftben voltunk, ami meg is érkezett a harmadikra, így kiszálltunk.
-Lehet – gondolkodtam el. – Bár erre semmi oka nem lenne. Hiszen ő csalta meg Petert, és nem fordítva.
-Majd Peter úgyis elmondja, ha jobban lesz. Nem érdemes ezen gondolkodnunk – vonta meg a vállát. – Viszont én megyek, mert bulizni megyünk néhányan, és még készülődnöm kell. Tényleg, nem lenne kedved velünk tartani?
-Nem, köszi, most nincs hozzá sok kedvem – ráztam meg a fejem.
-Ugyan Liz! – fogta meg a kezem. – Neked nem kéne rosszul érezned magad Peter és Jennie veszekedése miatt. Néha jót tesz egy kis felejtés – kacsintott.
-Nem Nikki, talán majd máskor. Tényleg nincs kedvem most bulizni.
-Hát jó, te tudod. Akkor majd legközelebb. De azt már nem hagyhatod ki – nevetett, majd elindult a szobája felé.
Én is így tettem, majd mikor beértem a szobámba, ledőltem a kanapéra.
Talán tényleg igaza van Nikkinek, és jót tenne egy kis bulizás, de semmi kedvem nincs most hozzá. Gondolatelterelésnek talán más is megteszi, mint hogy full részegre igyam magam.
Fölvettem a földről a könyvet, amit vacsora előtt kezdtem el, és újra nekiláttam az olvasásnak.
Teljesen kiment a fejemből, hogy kinyitottam kicsit az erkélyajtót. Azonban nem volt kedvem fölállni, így a könnyebb megoldást választottam, hogy ne fázzak. Fejem alá gyűrtem egy párnát és magamra húztam egy plédet.
Már jó ideje olvastam, mikor megéreztem a füstszagot a szobában. Azonnal fölkaptam a fejem, majd fölkeltem a kanapéról.
Odaléptem az erkélyajtóhoz, majd már csuktam is volna be, de megláttam Petert. Felkaptam egy meleg pulcsit magamra, majd én is kimentem az erkélyre.
-Azért ennyire nincs jó idő – csóváltam meg a fejem.
Peter póló nélkül állt a korlátnak támaszkodva.
Megvonta a vállát.
-Azt hittem, csak a forgatások alatt cigizel néha – a szavak akaratom ellenére is kissé megvetőre sikerültek.
Felém fordította a fejét.
-Sok mindent nem tudsz te rólam – vonta meg ismét a vállát.
-Akarsz róla beszélni? – lépetem közelebb az elválasztó korláthoz.
-Attól nem lesz jobb – nevetett fel keserűen. – Ezen már nem lehet segíteni vagy változtatni.
-De talán könnyítene rajtad, ha elmondanád valakinek – ajánlottam a lehetőséget.
-Miért akarsz mindenről tudni? – fordult hirtelen felém, de nem hátráltam meg.
-Mert érdekel, hogy mi van veled és szeretnék segíteni – néztem a szemébe elszántan.
Tett felém pár lépést, majd megállt előttem. Csak a választókorlát volt közöttünk.
Hosszú ideig csak nézett rám. Már épp kérni akartam, hogy mondja el, mi történt, de akkor megszólalt.
-Luca Mark lánya – suttogta halkan.
Ez a három szó elég volt hozzá, hogy ledermedjek. Elkerekedett szemekkel bámultam Peterre.
-Hogy… hogy micsoda? – hüledeztem.
-Jól hallottad – hajtotta le a fejét.
Egy pillanatra elfintorodtam, mikor megéreztem a tömény alkoholszagot.
-Erre nem megoldás, ha leiszod magad – fogtam meg a kezét. – Ettől csak még rosszabb lesz másnap.
-Annyival jobb minden gondomat elfelejteni és csak a mának élni – motyogta maga elé.
-Ugye mást nem vettél be? – fordítottam magam felé az arcát, hogy a szemébe nézzek.
Megrázta a fejét.
-Akkor ezt most eldobod – mutattam a cigire, amit ő csak ledobott a földre, majd eltaposott.
Aztán fölnézett rám. Arca elszánt volt. Összeráncoltam a szemöldököm.
A következő pillanatban megragadta a kezem és magához rántott. Ajakait lágyan az enyémekre tapasztotta. Egy pillanatra ledermedtem a meglepettségtől, de viszonoztam a csókját.
Ép kezével a hajamba túrt, mire még közelebb húzódtam hozzá. Nyelve közben mohón utat tört a számba. Készségesen viszonoztam hevességét.
Csak a következő pillanatban jöttem rá, mit is csinálunk. A belőle áradó alkohol- és füstszag észhez térített.
Nagy nehezen elfordítottam tőle ez arcom, mire a nyakamat kezdte csókolgatni, megnehezítve ezzel a dolgomat. Egy halk nyögés hagyta el a számat, de aztán határozottan eltoltam őt magamtól.
-Peter, te teljesen részeg vagy – ráztam meg a fejem zihálva.
Nem akartam még egy olyan alkalmat, mint kislánykoromban. Bár Peter nem ütött, hanem csókolt, ami egyáltalán nem lett volna ellenemre, de részegen sok hülyeséget csinál az ember.
-És ez talán gondot okoz? – hajolt ismét közelebb, de hátrébb léptem.
-Igen, gondot okoz! Te még nős ember vagy Peter! Ráadásul teljesen részeg. Holnap már lehet, nem is emlékszel rá.
A gondolatra összeszorult a torkom. Ha ez mind csak az én emlékeimben marad meg… Semmiképpen sem helyes, amit csináltunk. Részegen még talán Jenniet is visszavenné.
-Majd beszélünk, ha kijózanodtál. De meg ne lássak a kezedbe még egyszer cigit, mert én magam fogom eltörni az ujjaidat – mondtam komolyan, majd visszamentem a szobámba.
-Lisa – szólt utánam halkan, mire visszafordultam az ajtóból. – Nem jönnél át beszélgetni kicsit?
-Ha már nem lesz benned alkohol, esetleg szóba jöhet, de addig nem – ráztam meg a fejem, majd becsuktam magam mögött az ajtót.
Kimerülten dőltem le az ágyra. Miért nehezíti meg a dolgomat? Miért kellett megcsókolnia? Annyi miért és én egyikre sem tudom a választ.
Hamar elnyomott az álom. Úgy ruhástul, ahogy voltam húztam magamra a takarót.

Másnap reggel ébredtem csak föl. Először még tudatlanul forgolódtam az ágyban, majd szép lassan elárasztották a fejemet az emlékképek. Sorban jöttek egymás után a képkockák, mígnem az este végére értem. A gyomromban évek óta szunnyadó pillangók újra repdesni kezdtek. Azt hittem, ez csak a tizenévesek körében lehetséges, de úgy látszik tévedtem. Az én gyomromban is vannak pillangók, csak eddig jól elbújtak. Ez a csók kellett hozzá, hogy újra feléledjenek. Mintha egy romantikus filmbe csöppentem volna.
Megráztam a fejem. Milyen butaságok jutnak eszembe.
Nagy nehezen fölkeltem az ágyból, és kimentem a fürdőbe, hogy letusoljak. Egyfolytában éreztem magamon a cigi és az alkohol szagát, pedig nem voltam kint sokat az erkélyen.
Mikor végeztem, felöltöztem. Az óra már fél kilencet mutatott. Ideje lenne lemenni reggelizni.
Zsebre raktam a mobilomat, majd kimentem a szobából.

Az étteremben már ott volt Alice, Rob és Nikki.
-Jó reggelt! – ültem le az egyik üres székre.
-Jó reggelt! – köszöntek.
Mindhármuk közül talán Rob tűnt a legkipihentebbnek.
-Nem sokat aludhattál az éjjel – ráncolta a szemöldökét Nikki.
-Eléggé kiborító éjszakám volt. De amint látom, ti sem vagytok valami élénkek – jelent meg halvány mosoly az arcomon. Többre most nem tellett tőlem.
-Peter elmondta, hogy mi történt? – döbbent meg Alice.
Bólintottam.
-De azt hiszem, ezt jobb, ha tőle tudjátok meg. Még abban sem vagyok biztos, hogy nekem el akarta mondani – húztam el a számat.
-Ezt hogy érted? – kérdezte Rob.
-Tegnap este Peter részegen, cigivel a kezében, póló nélkül álldogált az erkélyen.
-Az a valami tényleg nagyon kiboríthatta – ingatta a fejét Alice.
-Én is eléggé lefagytam, mikor megtudtam – sóhajtottam.
-Azért nem semmi. Hazaengedik a kórházból, és máris leissza magát? – viccelődött Rob. Valahogy nem tudott mosolyt csalni az arcomra.
-Ne vedd át Kel szerepét, mert a végén még kiábrándulok belőled – morogta Alice. Persze tudtuk, hogy nem gondolta komolyan, de azért Rob kissé összehúzta magát a széken és elhallgatott.
-Úgy tűnik, ez ragályos – sóhajtott Nikki.
Ezután már nem jött szóba Peter. Csak a tegnapi buliról beszélgettünk.
Miután befejeztük a reggelit, együtt indultunk vissza a szobánkba.
Fönt a folyosón összefutottunk Peterrel. Arca szinte tökéletes mása volt Aliceének és Nikkiének. Persze csak a kómásságát illetően.
Egy köszönés után elindult a lift felé.
-Lisa! – szólt mégis utánam. Megfordultam. – Beszélhetnénk? – kissé zavart volt.
Bólintottam, mire a többiek elmentek a szobájukba és csak ketten maradtunk a folyosón.
-Öhm, szóval… - kezdte habozva. – Tegnap este beszélgettünk, igaz?
Meglepetten pislogtam rá. Ez most tényleg egy kérdés volt?
-Igen – bólintottam rá végül.
-Csak mert tudod… én nem sokra emlékszem belőle.
-Igen, ezt gondoltam. Eléggé részeg voltál.
-Szóval bocsánatot szeretnék kérni. Nem nagyon emlékszem rá, hogy mi történt, csak annyi rémlik, hogy te is kijöttél az erkélyre. Ha bármit csináltam vagy mondtam, azt nem gondoltam komolyan – rázta a fejét hevesen.
És pont ez volt az, amit nem akartam hallani. Pedig tudtam, hogy ez lesz.
-Igen, tudom. De ne aggódj, nem bántottál meg – mosolyogtam halványan.
A legjobb, ha a féligazságot mondom. Hiszen tényleg nem bántott meg, sőt! De jobb is, hogy nem emlékszik rá. Félő lenne, hogy újra kerülni akarna engem, és ezt nem akarom.

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jaj, Istenem! Mióta vártam erre a csókra és pont így kellett történnie. :(
    Peter jól elintézte magát estére, de azért őt is megértem. Ennyi sok rossz után várható volt, hogy egyszer ez lesz. :(
    Viszont Lizt is sajnáltam, mert ő meg teljesen józan volt, mindenre emlékszik, ráadásul egyre jobban szereti Petert. :( (Akit ismét póló nélkül láthatott... a mázlista xD)
    Ugye most már a jó dolgok fognak következni?
    Imádtam ezt a fejezetet! :)
    Nagyon-nagyon várom a folytatást! :)
    Puszi:
    Winnie.

    VálaszTörlés
  2. JAJAJAJJJJ!
    Ez aztán...huh...
    kár hogy így esett meg ez a csók...és mi történhetett volna még...
    Még szerencse, hogy Liz észnél volt...annyira sajnáltam őt, hiszen...szerintem ős is várta már ezt a pillanatot, és kiderült, hogy Peter semmire nem emlékszik pedig...óóóóóóóó!
    Viszont szegény Peter annyira csúnyán leitta magát...bár ez tényleg várható volt egy ekkora sokk után...
    Mindkettejüket nagyon sajnálom...remélem egyszer józanon is megesik kettejük közt az a csók :P
    Kérlek siess!
    Puszi!
    CARLY

    VálaszTörlés
  3. Szia Winnie!
    Lesz csók még máskor is:D És akkor mindketten józanok lesznek:D Legalábbis úgy tervezem...;)
    Igen, Lisa egy rohadt nagy mázlista:DD Mindent megadnék érte, ha csak egyszer láthatnám félmeztelenül Petert *álmodozósóhaj*:$
    Hát ezt nem ígérhetem... Még nem mostanában fognak összejönni. Bár sokszor megkeverem a dolgokat és előrébb hozok néhány részt, de előbb még ki fog derülni Liz múltja, ez biztos;) De legközelebb megpróbálok egy kis átvezető fejit összehozni:)
    Örülök, hogy tetszett:)
    Hétvégén jön a friss:)
    Puszi

    Szia Carly!:)
    Örülök, hogy ennyire tetszett:)
    Egyenlőre szélcsend lesz közöttük:) Liz majd próbálja elfelejteni az estét, több-kevesebb sikerrel:)
    Igazából, ha Peter nem lett volna részeg, akkor sem ment volna tovább... De erről majd később;)
    Liz számított rá, hogy nem fog rá emlékezni, de mikor ez be is bizonyosodott, sokkal rosszabbul érintette őt:(
    Azt megígérhetem, hogy még lesz közöttük józanon is csók;)
    Hétvégén hozom a frisst:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szegény Liz!!!! Amúgy nagyon tetszett a fejezet:)

    Köszi: Évi

    VálaszTörlés
  5. Szia Évi!:)
    Örülök, hogy tetszett:) És köszi, hogy írtál:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia! nagyon tetszett. kár hogy így kellett megtörténnie az első csókuknak. De azért remélem, hogy józanul Peter meg fogja Liz-t csókolni :)Én is sajnáltam Liz-t, kár, hogy Peter nem emlékezett a tettére. Várom a kövit:
    Olívia

    VálaszTörlés
  7. Szia Olívia!:)
    Örülök, hogy tetszett:)
    Igen, kár, de megígérhetem, hogy legközelebb már józanul fogja megcsókolni őt;)
    Hétvégén hozom a kövit:)
    Puszi

    VálaszTörlés