2011. január 13., csütörtök

Filmajánló... vagy mégsem??

Sziasztok!

Amint a címből is láthatjátok, ez egy film(nem)ajánló akar lenni:D Nézegetem az interneten, hogy milyen horrorfilmek vannak és láss csodát, szembe kerül velem egy vámpírfilm... Na, gondoltam, ez érdekes lehet. Elolvastam az ajánlóját, ami akkor még kíváncsibbá tett, és amit most be is másolok ide. A film címe: Alvajárók (Sleepwalkers)
Tehát röviden a filmről:

"Charles Brady az édesanyjával egy kisvárosba költözik. A városka lakói nem sejtik, hogy az új szomszédok micsoda átváltozásra képesek. Eleinte az sem tűnik fel, hogy anya és fia az éj leple alatt különös céllal járja a békésen alvó várost. Mi azonban elárulhatjuk, hogy két modernkori vámpírról szól a rendkívül izgalmas film, akik a hagyományokhoz híven, gyanútlan szűzek vérével táplálkoznak. Tanya, Charles osztálytársa azonban mit sem tud a dologról, ezért amikor a fiú randira hívja, boldogan igent mond az aranyifjúnak."

Először is: Érdemes megnézni a neveket (Tanya, Charles)!
Másodszor: Nem értem, miért Alvajárók lett a film címe:O Persze valamilyen szinten illik rá, de az előzetesben is úgy írták, hogy az éjszaka leple alatt keresnek ártatlan szűzlányokat, akikkel táplálkoznak. Hát ebben a filmben egyetlen szűzlány sem halt meg. Sőt! Életben maradt az áldozatuk! Ezzel szemben viszont tucatnyi rendőrt meggyilkoltak, plusz még a lány szüleit is. És ezt mind nem csak éjjel!
Hozzátenném még azt is, hogy eléggé éredkes anya-fia viszony volt a filmben, amit bizonyos szinten megértek, mert magányosak, de miféle "vérrontást" (ha náluk lehet így nevezni) vittek végbe???
Izgatottan kezdtem el nézni a filmet, ami koránt sem olyan volt, mint amilyenre számítottam. Mikor anyja és fia átváltoztak vámpírrá, csak annyiban hasonlítottak a legendás fajtájukhoz, hogy hegyes, éles szemfogaik voltak és vérrel táplálkoztak. A kinézetük azonban messze eltért egy megszokott vámpírétól... Persze itt most nem a Twilight vápírjaira gondolok hanem a gonosz, ártatlan emberekkel táplálkozó, halálsápadt vérszívókra, akiket az igazi horrorfilmekben látni. (Ráadásul ezeknek a vámpíroknak a macska az ellenségük volt, és egyiküket ők is ölték meg.)
Ráadásul mikor várnom kellett kicsit a filmnézéssel, csak azért ültem vissza a géphez, mert gondoltam, ha már egyszer elkezdtem, nézzem is végig, hátha a végére érdekesebb lett, ami valamilyen szinten így is lett.
Na és persze ez a film eléggé lealacsonyította a horrorfilm fogalmát. Legalábbis szerintem. Persze tele volt véres részletekkel, gyilkolással, hirtelen megjelenő "emberekkel" és támadásokkal stb, amivel belesorolható ebbe a csoportba. De egy horrorfilm legyen ijesztő! Olyan, amitől utána alig tudsz aludni éjszaka és mikor a film elér a végéhez, szinte remegesz a félelemtől. De nálam ez nem így volt, pedig én eléggé ijedős típus vagyok.
Szóval nem ajánlom nektek ezt a filmet. Persze ez csak az én véleményem és, ha gondoljátok nézzétek meg. Csak gondoltam szólok, mielőtt még ti is megakadva a vámpír szón, megnéznétek mit sem sejtve...
Nem tagadom, nem volt olyan nagyon rossz film, de a vámpírokat szerintem senki sem ilyennek képzelte és nem volt nagyon különleges a film. Csak a megszokott vámpírsztori, hogy megpróbálnak elkapni egy gyanútlan lányt...
Aki ennek ellenére mégis megnézné, vagy csak kíváncsi a filmre, esetleg belenézne, az megtalálja itt.
Akinek esetleg nem jönne be az oldal, annak itt az URL: http://onlinefilmekaneten.blogspot.com/2010/11/alvajarok-sleepwalkers.html
Plusz figyelmeztetés, hogy mivel az oldalon Megavideo-s filmek vannak, ezért van egy 72 perces időhatár, ami után x percet várni kell, hogy tovább nézhesd.:((
Szóval, ha valaki mégis megnézi, annak jó filmnézést:D

A bloggal kapcsolatban:
A friss valószínűleg a hétvégén jön. Addig is, érjétek be ezzel a film(nem)ajánlóval:DD Szombaton szülinapi bulira megyek délután, úgyhogy ha aznap délelőttig nem jön friss, akkor csak vasárnap lesz szerintem:(( Addig is jó olvasást a másik blogon a 48. fejezethez;)

Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése