2011. január 27., csütörtök

Díj:))



Sziasztok!:)

Amint a képből is láthatjátok, kapott a blog egy díjat:)

Nagyon szépen köszönöm Mosi-nak és, bár ez kicsit furán hangozhat, de csak így szóban visszaküldöm neki, mert ha nem tőle kaptam volna, akkor biztosan továbbadnám neki:DD

Hát, 5 dolog rólam:
(nem nagyon jutnak eszembe érdekességek magamrólxd)
-van két macskám meg egy kutyám:)
-három nővérem és egy bátyám van:D
-az elmúlt években egyre többet kezdtem olvasni és ez ihlette meg a történeteket is:)
-megnézek minden olyan sorozatot vagy filmet, amiben valamelyik Twilight szereplő játszik:D Bármilyen szar is legyen az:D (Hozzáteszem, hogy pont a minap néztem egyet, amiben Bella és Edward magyar hangja volt:) Ráadásul Cam Gigandet is játszott benne, bár csak mellékszereplőként.)
-irtózatosan nagy kupi van a szobámban;) (<-ezt a szokásomat ne vegyétek át!!!:D)

És akiknek továbbküldeném:
Carly
Szemi alias Beus9416 (When I look at you...- Ha rád nézek...
Winnie
Alicebrandon


Bár kissé érdekes, hogy a díj neve: "Nincs még egy olyan jó blog, mint a tiéd!!", mégis több embernek adjuk:D Hát ez van:D Én dönteni nem fogok köztük:) Nem is nagyon lehetne:)

Még egyszer köszönöm!!:)

Puszi

4 megjegyzés:

  1. Hozzám is beírtam, hogy nagyon nagyon nagyon szépen köszi! :)
    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat! :) Nagyon örültem neki. :)
    Puszi:
    Winnie.

    VálaszTörlés
  3. Szia Carly, Winnie!:)
    Igazán nincs mit:))
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. én nagyon szépen köszönöm :)
    Puszi: Beus :)

    VálaszTörlés