2011. február 14., hétfő

19. fejezet - Vacsi és másnap.../I.

Sziasztok!

Nos, itt lenne ezen a blogon is egy kis részlet:) Hozzáfűzni valom most nincsen:) Jó olvasást hozzá, és persze kérném a KOMIKAT!!:D

Puszi

Elizabeth szemszöge

A visszafelé vezető úton végig azon gondolkodtam, mivel tudta Peter feltámasztani Aliceben az életkedvet. Nem értettem, mivel tudta meggyőzni őt, hogy nem érdemes magába fordulnia. Talán csak könnyen megtalálják a közös hangot. Nagyon sok mindenben hasonlítanak egymásra, ami néha már kicsit ijesztő is tud lenni. Kísérteties, hogy egy-két szavas mondatokból is megértik egymást, mi pedig csak értetlenül bámulunk rájuk, hogy miről van szó. Bár mi is jól megértettük egymást Adammel és mégis mi lett a vége.
Görcsösen markoltam a kormányt a feltörő emlékek elfojtására. Nem gondolhatok rá. Nem gondolhatok rá – ismételtem magamban újra meg újra.
Pár másodpercre behunytam a szemem, miután megálltam az egyik piros lámpánál. Halkan felsóhajtottam.
-Valami baj van? – hallottam meg Peter hangját.
Közben leheletnyit végigsimított a sebváltót markoló kezemen. Lassan fölnyitottam a szemeimet és rá néztem.
-Nem, nincs semmi baj – ráztam meg a fejem, pár pillanatnyi hallgatás után.
-Pedig nagyon feszültnek tűnsz – vonta össze a szemöldökét. – Ne vezessek mégis inkább én?
-Nem – ráztam meg a fejem, mosolyt erőltetve az arcomra. – Tényleg jól vagyok – próbáltam meggyőző hangnemet megütni.
Hosszú ideig csak nézett a szemembe és én álltam a tekintetét. Bár, még ha akartam volna, sem tudtam volna elszakadni attól a gyönyörű zöld szempártól. Egyszerűen megbabonázott. Keze közben még mindig az enyémen volt, de nem mertem megmozdítani az ujjaimat, nehogy elrántsa a kezét. Újra eszembe jutott a csókunk. Bármennyire is győzködtem magam, hogy akkor nem volt józan és csak emiatt tette azt, amit tett, mégis ott motoszkált a fejemben a gondolat, hogy az emberek mindig mindent okkal csinálnak. Az alkohol egy olyan szer, ami csak felbátorít minket a cselekedetekre. De ebben az esetben ez nem így volt. Peter még csak most vált el Jennietől. Valószínűleg csak kétségbeesésében csókolt meg. Csak szüksége volt valakire, akire támaszkodhat, és hogy ez pont egy nő, aki nem mellesleg én voltam, csak a véletlen műve volt.
Gondolataimat hangos dudálás szakította félbe. Zavartan kaptam el a tekintetem Peterről, majd egy lámpa felé való gyors pillantás után a gázra léptem.
-Liz, állj félre! – szólt hirtelen Peter határozott utasítása. Képtelen voltam nem engedelmeskedni neki. Amint leálltam a kocsival az út szélére, hangosan fölsóhajtottam, majd lehunytam a szemeimet.
Pár perc múlva újra megszólalt.
-Most már jobb?
-Igen – bólintottam még mindig csukott szemmel. – Ne haragudj, csak…
-Nem kell szabadkoznod – vágott közbe felemelt kézzel. – Látom rajtad, hogy nem akarsz róla beszélni, és én nem fogom erőltetni.
Ismét sóhajtottam, de nem mondtam semmit. Csak újra beindítottam a motort és tovább hajtottam a szálloda felé.
Mégis mit mondhattam volna erre? Hogy köszönöm? De mégis mit köszönnék meg neki? Azt, hogy megengedi, hogy ne mondjam el neki a múltamat?
Akaratlanul is felhúztam magam a dolgon, pedig nem Peterre voltam ideges. Sokkal inkább a fáradtság váltotta ki belőlem ezt a reakciót, ezért próbáltam visszafogni magam. Nehezen sikerült csak visszatartanom a kitörni készülő indulataimat. Régen beszéltem már valakivel a múltammal kapcsolatban. Épp itt lenne az ideje. De Alicet most nem traktálhatom még az én gondjaimmal is. Van elég baja nélkülem is. Bár szemmel láthatóan élvezi a helyzetet, hogy ismeri a múltamat és a jelenemet is. És ezt most Peterre értem. Ha Alice valahol meglát minket együtt, rögtön elkezdi szövögetni a terveit, és kerítőnek szegődik.
-Megbántottalak? – Peter halk hangja olyan volt számomra a nagy csöndben, mintha a fülembe ordította volna. Áramütésként ért a felismerés, hogy még mindig bent ül mellettem a kocsiban, holott már régen leparkoltam a szálloda mellett.
-Nem – ráztam meg a fejem, felocsúdva a gondolataimból.
Ismét csak néztünk egymás szemébe. Hogy lehet valakinek ilyen gyönyörű, csillogó zöld szeme?
-Szerintem menjünk be – nyitotta ki az ajtaját egy-két perc elteltével. – Nikkiék már biztosan tűkön ülve várják a híreket – mosolygott.
Én is kiszálltam a kocsiból, majd bezártam azt. Aztán egymás mellett indultunk el a bejárat felé.

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nem csoda, hogy Liz nem tudott szabadulni Peter szemeitől, azoktól én sem tudnék. :D
    A "vége" felé az jutott eszembe, ha még egy kis ideig ültek volna a kocsiban, talán jöhetett volna a várva-várt csók, de sajnos kiszálltak. :S Úgy tűnik, Liz érzései egyre inkább nyilvánvalóak számára is, Peter még egy kicsit le van maradva (bár ez adódik abból is, hogy mostanában elég sok megpróbáltatás éri és nem nagyon tud leülni, elgondolkodni).
    Kíváncsi vagyok, vajon történik-e még valami közöttük a fejezet folytatásában, én remélem, hogy igen. :D
    Várom a folytatást! :)
    Puszi:
    Winnie.

    VálaszTörlés
  2. Szia Winnie!:)
    Én mikor meglátok egy képet Peterről neten, az első, amit megnézek rajta az a szeme, aztán a szája (mosolya) és végül a haja:D
    Én is gondoltam rá, de végül nem írtam bele:) A fejezet folytatásában tervezek egy időbeni ugrást, bár ez még egyáltalán nem biztos, mivel még nekem is annyi féle ötlet kavarog a fejemben, hogy magam sem tudom, melyiket valósítom meg végül.
    Tetszett a megfogalmazásod, hogy "Peter még egy kicsit le van maradva":D És ez tényleg a sok gondjából adódik:( De igyekszem kissé rendbe rakni körülötte a dolgokat:)
    Aztán májd talán jöhet a várva-várt kisfilm is;):P
    Nagy dolgokra egyenlőre ne számíts:) Bár volt egy ötletem, amit lehet, hogy megvalósítok, és szerintem akkor az tetszeni fog neked;)
    Ugyan azt írom ide is, mint a másiknál, hogy amint elkészül, hozom az újabb kis részt:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia ! Végre visszatértél , :) már nagyon vártam a frisset, kíváncsi vagyok ,hogy Liz mikor mondja el a múltját Peternek. Egy kicsit szomorú vagyok, hogy nem lett ez a feji olyan izgalmas, de sebaj hamarosan jön a friss, remélem. Megértem Lizt, hogy nem tud szabadulni Peter szemeitől.

    puszi : Olívia

    VálaszTörlés
  4. Szia Olívia!:)
    Arra még egy kicsit várni kell, sajnos. Előbb még történik jó pár bonyodalom...;)
    Sajnos egy ilyen apró részbe nem lehet annyi izgalmat belesűríteni, mint egy egész fejezetbe. Bár azért még enélkül is vannak olyan fejezetek, amik kevésbbé izgalmasak, de nem akarok mindig belevágni a dologk közepébe. Egyébként minden részben van egy kis érdekesség vagy célzás, csak ezek nehezen észrevehetők:)) Van, hogy észreveszitek, van hogy nem:)
    Már belekezdtem a folytatásba és már meg van nagyobb vonalakban, hogy mi lesz benne:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Azt még hozzátenném, hogy Mosi egyszer pont beletrafált a közepébe a dolognak, úgyhogy elég szabadjára engedni a fantáziád, és rájöhetsz egy-két dologra;)
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Ez nagyon jó volt!
    Szegény Liz...annyira sajnálom. Nem tudja elfelejteni a Peter-ös csókot, de én sem tudnám :D
    Remélem nemsokára már tényleg megtörténik a józan csók is , és hogy Alice felgyógyul :D
    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés
  7. Szia Carly!:)
    Örülök, hogy tetszett:)
    Direkt hozom vissza újra meg újra, hogy megtartsam benne az érzéseket:) Ha Peterre néz, már arról is a csók jut eszébe:) Bár ez a valóságban is így van:) Mármint nem az ő esetükben, sajnos:(
    Alice nemsokára fel fog épülni és újra a régi lesz:)
    Viszont a csókra még várni kell egy darabig:) Onnantól egy kicsit több és nagyobb bonyodalmak lesznek, amíg ismét rendbejön minden (megjegyzem, hogy még ez is változhat, de egyenlőre így tervezem:D).
    Puszi

    VálaszTörlés