2011. február 22., kedd

Egy kis ízelítő a 22. fejezethez + Ismét pár kép:)

Sziasztok!

Amint a cím is mutatja, hoztam nektek egy kis ízelítőt a folytatásból:) Meg persz pluszba még egy-két képet, amiket azóta találtam:) Már másfél oldal és az átváltoztatós jelenet készen van, úgyhogy már csak a látogatást kell leírnom, és nagyjából készen is leszek:) Ahhoz viszont újra meg kell néznem a filmnek azt a részét a szöveg miatt:) Szóval az egy kicsit több időt vesz igénybe:) Na de ez már nem ide tartozik:) Ez csak kis előzetes:) Remélem tetszetni fog. Jó olvasást hozzá! És persze kérnék ide is egy-két komit, hogy mit szóltok hozzá!:D

Puszi

-Úgy tűnik, a ti jeleneteiteket mindig elég csak egyszer leforgatni, mert úgy is tökéletes lesz – nevetett ránk Ashley mosolyogva.
Zavartan pillantottam le a lábamra, amin jelen helyzetben csak egy zokni volt, majd ismét föl a lányokra. Ugyanis időközben csatlakozott hozzánk Nikki és Kristen is. Ők már teljesen készek voltak a következő jelenetre.
-Peter, az a gyilkos tekintet… - nevetett föl Nikki. – Komolyan, rád sem ismertem.
-Köszi Nikki – nyitott be mosolyogva az öltözőbe, majd el is tűnt az ajtó mögött.
Én is búcsút intettem a lányoknak, majd visszamentem a sminkeshez.
-Nahát! Egy ilyen rövid jelent leforgatása is ennyire sok időbe telik? – csodálkozott Laura, miközben leültetett az egyik székre.
-Pedig nem is kellett újravenni a jelenetet - sóhajtottam. – Gyorsan csináld, mert már csak rám várnak – sürgettem meg egy kicsit.
Reméltem, hogy hatnál előbb is sikerül végeznünk. A reggeli ’kezdés’ eléggé fölbolygatta a napomat.
-Máris hozzálátok – mosolygott.
Ezúttal kicsit több ideig tartott a sminkelés, ugyanis még az előző réteget is le kellett mosni, mert annyira karikásra festette a szemeimet, hogy az már furcsa lett volna egy ’embernél’. Az én esetemben inkább vámpírnál, de hát próbálunk beolvadni a környezetünkbe.
Harmincöt perc múlva végre készen volt a sminkemmel. Azonnal átsiettem az öltözőbe, ahol ismét kikészítve várt rám a ruhám. Egy egészen sötétkék, már majdnem fekete szoknya és egy lila blúz. Mellette egy pár ezüstös színű magas sarkú.
-Tessék – adta át nekem a ruhákat, majd betolt az egyik fülkébe. – Nem kell segítség? – szólt be pár perc után, félrehúzva kicsit a függönyt. – Úgy látom, kell – mosolyodott el, mikor látta, hogy a blúzzal bajlódom. Sehogy sem akart jól állni. Kicsit igazgatott rajta, majd szembefordított a tükörrel. – Így tökéletes. Még vedd föl a cipőket és már készen is vagy.
-Köszi – léptem bele gyorsan az ezüstös csodákba, majd elsiettem a forgatás helyszínére.

És akkor jöjjenek a képek:) Ismét csak Jennie és Peter párosítást találtam, de ezeket nem hagyhattam ki:) Olyan édes rajtuk Peter*.*


Kettejükről mostantól ez a kedvenc képem:D (Ne értsetek félre, én még mindig a Peter-Liz párost vallom:D)


Itt van még egy korrábi kép is, amin a kislányával van:) Annyira aranyosak:)




Nos, akkor itt egy az egész családról:) 


Na és ezt nem hagyhattam ki:P Bár rövid hajjal jobb lenne, de így is tökéletes:)




Nos, ennyi lenne:) Na, hogy tetszett?:D Várom a véleményeteket:)

Puszi

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ezzel alaposan felcsigáztál! Pont a két jelenet felvétele közti rész! :D
    Nem csodálom, hogy Nikki megjegyezte a gyilkos tekintetet, abban a részben tényleg azt az igazi 'vámpír-Carlisle'-t mutatta Peter, csak sajnos az sem került bele egészben a filmbe... :(
    Azt hittem, hogy az átváltozást többször kell majd fölvenniük, mert esetleg elrontják "valami" miatt :D De úgy tűnik, amikor Liz és Peter együtt dolgozik, akkor nagyon profik. :D Persze, máskor is, csak ilyenkor még inkább :D
    Szóval, nekem eddig nagyon tetszik! :)
    Siess vele! :)
    Puszi:
    Winnie.

    VálaszTörlés
  2. Ja, és a képeknél kihagytam, hogy Peter és Jennie nagyon édesek rajtuk, nekem az utolsó és a legelső a kedvenceim, ha választanom kellene, na meg persze az, amin az egész család rajta van. :) Ahogy ezeket nézem, még szimpatikusnak is találnám Jennie-t, mert ezeken sokkal természetesebb a mosolya. :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia Winnie!:)
    Örülök, hogy sikerült vele fölkeltenem az érdeklődésedet:)
    Igen, sajnos elég sok mindent kihagytak a filmből:(
    Hm... eléggé egy hullámhosszon vannak, hogy így mondjam:P Ezért írtam meg így az eddigi részt, hogy ebből is látszik, milyen jó párt alkotnak nem csak a valós életben, hanem a filben is:) Szóval valahogy én is úgy gondoltam, hogy te:D
    Mindt mondtam, már csak a következő felvétel van vissza, és nagyjából már meg is lesz a fejezet:) Hozom, amint készen lesz:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Igen, valóban sokkal természetesebb azokon:) És tényleg, ha valaki, aki nem Twiligth rajongó, ránézne ezekre a képekre, az biztosan szimpatikusnak tartaná Jenniet:) Egyre jobban kezd eluralkodni rajtam az az érzés, hogy ez az útálat tényleg csak Peter miatt van...:$ De hát, végül is, nem lényeges:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Nemááár!
    Ez emberkínzás :D
    pont a két jelenet között :D
    Ez nem feeeeeeer :D
    Egyébként én is azt hittem, hogy majd többször kell felvenni azt a jelenetet :D
    De az a nézés ...nekem az egész filmben az a carlisle-os nézés a kedvencem, és kár, hogy ez nem látszik a filmben rendesen.:(
    de azért fantasztikus :D
    BÍRTAM VOLNA, HA TÉNYLEG ELRONTJÁK "VALAMI" MIATT :D
    De így is csodás volt :)
    a folytatást már nagyon várom :D
    Vajon mi lesz a továbbiakban?
    remélem sok "jó" dolog :D
    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés
  6. Szia Carly!:)
    Örülök, hogy ennyire 'tetszett' az előzetes:P:D
    Igazából, ha úgy vesszük, kétszer is benne lesz:P De erről majd a frissben többet olvashattok;)
    Igen, az az egyik legyjobb, meg amikor Carlisle átkarolja Esmet és egymásra mosolyognak:) Az akkor van, amikor Bella először jár a Cullen-házban:P Akkor annyira édesek*.*:)
    próbálom Liz érzéseit hűen leírni a történtekhez képest:P
    Már elkezdtem a második jelenetet írni, amikor a konyhában vannak:) Talán holnap be is tudom fejezni:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  7. Peter nagyon jól néz ki mindegyik képen. Bár nekem is jobban tetszene, ha Liz lenne mellette. Én is Liz-Peter fan vagyok .:)

    Olívia

    VálaszTörlés
  8. Szia Olívia!:)
    Örülök, hogy vannak - még ha nagyon elszórtan is - olyan emberek, akiknek ők a kedencük:) Én személy szerint eredetileg nagyon is Robert fan voltam, amit most már nem is értek, hogyan lehetett:O Bár lehet, hogy apakomplekszusom lett hirtelen...xD Ugyanis mostanában inkább tetszenek az idősebb - mily meglepő - színészek:) Köztük ott van Patrick Dempsey is*.* Mily meglepő, hogy a Grey's klinikából...:D És hát igen, a róluk szóló történeteket inkább csak azok olvassák, akiknek ők a kedvencük:) Persze vannak kivételek:)
    Puszi

    VálaszTörlés