2011. február 28., hétfő

Ruhák:)

Sziasztok!:)

Volt egy kicsit több időm és keresgéltem még a neten:) Ugyan Liz megfelelő ruháját és Kris cipőjét nem találtam meg, de a többit mind hoztam most:) Remélem, tetszeni fognak:) Próbáltam a lehető leghűségesebben kiválasztani a cuccokat, ami kisebb-nagyobb sikerrel teljesült is:) A cipők színét ne nagyon nézzétek, mert abból sajnos nem mindig találtam olyan színűt, amilyen a ruhához illene:( Inkább a forma a lényeg;)

Ez lenne Liz cipője, csak kicsit lilásabb:) Mint mondtam, ruhát, sajnos nem találtam megfelelőt:(

Ash összeállítása:) Bár a fejezetben nem írtam le, hogy ő milyen ruhát választott, gondoltam, most berakom ide az elképzelt gyönörűséget:D Szerintem ez volt az egyik legjobb, amit tényleg fölvett élőben is:D A cipő ugyanaz, mint a képen:)

Nikki ruhája:) Így elsőre eléggé közönségesnek tűnhet a színét kivéve, de képtzeljétek csak el rajta;)

És a cipője:)

Kris ruhája:) Csak persze sötétkékben:)

Rachelle ruhája:) Az egyszerű fekete;) Szerintem a vörös hajához remekül áll:)

No, meg a cipője:) Ez az egyik kedvencem*.* Bár erről szintén nem ejtettem szót a fejezetben, de csak most bukkantam rá:)

Nos, ennyi lenne:) Remélem, tetszettek és így már könnyebb elképzelni a ruhákat:)

Puszi

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Liz cipője nagyon jó, szerintem illik is hozzá. :) Ashley viseletei közül nekem is ez tetszett a legjobban, bár ő szinte mindig jól választ. :)
    A ruhák közül a Rachelle-é a kedvencem, na, meg a cipője... áhh, abba a boltba én is bementem volna xD
    Nekem nagyon tetszettek a ruhák. :) Most már csak a reakciókra leszek kíváncsi. :D Főleg ugye Peterére xD
    Puszi:
    Winnie.

    VálaszTörlés
  2. Szia Winnie!:)
    Örülök, hogy tetszenek a ruhák:) Még mindig azoknak a keresésével töltöm az időmet, mert zavar, hogy pont a lényeg - Liz - ruhája hiányzik:/
    Rachelle cipője nekem is nagyon tetszik:) Mikor megláttam, azonnal beleszerettem:D
    Peter reakciójára még mindig nem vagyok hajlandó semmit sem írni:D
    Puszi

    VálaszTörlés