2011. február 20., vasárnap

Pár kép:)

Sziasztok!

Igen, tudom... egyikünk sem szereti kifejezetetten Jennie Garth-ot, de azért hoztam egy-két képet róla és Peter-ről:) Most találtam és van közöttük néhány nagyon aranyos:) Bár mind jobban örülnénk, ha Lizt ölelgetné így, de sajnos én csak ennyivel tudok szolgálni:( Esetleg, ha valaki  át tudja szerkeszteni photoshoppal, annak várom az eredményét:D
Emellett még hoztam más képeket is, de azokhoz majd a későbbiekben fűzök kommentárt:)

Puszi












A következő két kép szerintem a legjobb a fotósorozatból:)) Szívesen lennék Jennie helyében:P




Nos, ezt a képet csak azért raktam bele, mert:

1.: cigizik -.-

2.: irtó jó kép lett róla:D


Akármennyire is hasonlítanak, Petert senki sem múlhatja felül:) 

Ismét két kép Peter-ről és jennie-ről:)



Hm... tipikus Peter:DD


Egy nagyon jó rajz róla:) Szerintem baromi jól sikerült:)


:OO Erre inkább nem mondok semmit...


Részlet a Jeckie nővér-ből:) Sajnos ezt a részt nem láttam:(


Hm... Szupernova:P Csak sajnos sehol sem tudom letölteni:( És aki most azt mondaná, hogy: 'Persze, ez nem is Peter', az itt megnézheti, mert ebben a videóban látszik az arca is:D


Egy fantasztikus kép a Twilight-fiúkról:D Hatalmas gartuláció annak, aki ezt megszerkesztette:D


Azért egy kicsit túlzás... Még jó, hogy slash még nem íródott róluk... Amúgy irtó jó rajz ez is:D

Nos, hát ennyi lenne:D Remélem tetszettek a képek:) További jó hétévégét:)

Ó, azt majdnem el is felejtettem, hogy a 21. fejezet felkerült ma reggel, úgyhogy az előző bejegyzésben megtalálhatja az, aki még nem olvasta:)

Puszi

9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hát, tényleg nem a szívem csücske Jennie, de a képek, amik készültek róluk, tényleg aranyosak. Bár szerintem a rövid haj valahogy jobban áll Jennie-nek (vagyis annál a "felpúpozott" frizuránál mindenképp jobb, mint amit az első képen is látni lehet), de most nem is ő a lényeg, hanem Peter. :D
    A piros pólós kép az haláli, egyébként a film is nagyon jó. :D
    A Supernovát én láttam, de... hát, már mielőtt letöltöttem, rossz előérzetem volt, ugyanis olyan kritikát olvastam róla, hogy anno olyan rossz film lett, hogy a saját rendezője sem vállalta a nevével, helyette valaki mást tüntettek föl rendezőként, vagy álnevet használt, már nem is tudom. Annyira szerintem nem lett pocsék, de nem is jó. Viszont Peterért szerintem érdemes megnézni, mert ő jól játszik és egyébként a többi színész is jól hozza a szerepét, arról nem ők tehetnek, hogy a történet rossz. Egyik barátnőmmel néztük, azóta ő úgy emlegeti, hogy a "körtés film" xD Ez onnan jött, hogy két másik szereplő iszogat benne valamilyen italt, aminek az üvegében egy egész körte van és azon filóznak, hogy vajon hogy tették bele. xD
    A képre csak annyit mondok, hogy "Deeee, az Peter!" :D
    Upsz, most egy kicsit elragadtattam magamat így írásban... remélem nem baj :$ :)
    Puszi:
    Winnie.

    VálaszTörlés
  2. Szia Winnie!:)
    Igen, a rövid haj tényleg sokkal jobban áll neki:) Viszont a 90210-ben nagyon jó bolt a haja félhosszúként is:) Egyébként azt a sorozatot is ajánlom mindenkinek, annak ellenére is, hogy jennie is szerepel benne, mert nagyon jól játszik (bámennyire is nehéz ezt elfogadni) és maga a történet is jó:)
    Sajnos én egyik filmet sem láttam, de már nagyon meg szeretném nézni, csak ahhoz kell a bátyám is, hogy letöltse:S A Szesz, szex és steksz-et is végignéztem, mert ő játszott benne, de az sem volt valami jó film. Na arra a körtésre kíváncsi leszek xD
    Semmi gond, velem is előfordul 'néha':D Ezt te tudhatod a legjobban:D
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Egyébként nekem kicsit olyan érzésem van, ahogy nézegetem ezeket a képeket, hogy Jennie sokkal jobban élvezi a fotózást, mint Peter... Nagyon tetszik neki a figyelem...
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Hát igaz ami igaz, nekem sem a kedvencem Jennie, de ezek a képek tényleg cukiiik:D
    Az a tipikus peter-es kép nekem is megvan, és az egyik kedvencem :D
    AZÉRT tényleg jó lenne, ha liz-t ölelgetné így :D
    nekem arról a tipikus peter-es képről megvan a videó , és én imádom :D
    HA érdekel megadom a linket, vagy ha nem láttad :)
    nekem mind nagyon tetszett :D
    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés
  5. Szia Carly!:)
    Az egyetértés megvan;)
    Az a videó nekem is megvan:) Az összes videót lementettem YouTube-ról, amelyikben ő szerepel:)
    És tényleg annyira jó lenne... Kár, hogy igazából sosem lesz így:(
    Jó is, hogy mondtad, mindjárt megnézem azt a videót:D
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Figyelj, nem kizárt, hogy nem történhet meg :D
    Ki mondja? :D
    Soha ne mondd, hogy soha :D:D

    VálaszTörlés
  7. Húú de optimista vagy...:D Valamit átadhatnál nekem is ebből:D Tényleg nem kizárt, de nagyon kicsi rá az esély:) Tudod, azért három gyerek eléggé összetartahtja a családot... De igazad van: 'Soha ne mond, hogy soha!':) Reménykedjünk...:)

    VálaszTörlés
  8. De jó látni, hogy nem csak én gondolom, hogy Lizzel jobban összeillenének :D
    Pedig annyira szeretném jobban kedvelni Jennie-t, de nem nagyon sikerül... már gondoltam rá, hogy talán, ha én is nézném a 91210-et, akkor talán sikerülne. Az a barátnőm, akivel a Supernovát is néztük, azt mondta, hogy nyilvánvaló, hogy azért nem kedvelem, mert Peter felesége. Erre mondtam neki, hogy akkor Vanessa Paradis-t is utálnom kéne, mert Johnny Depp a szívem másik csücske Peter mellett...
    Egyébként, ha jól állítottam össze a kockákat, szerintem Liznek is van párja, de nem nagyon mutatkoznak együtt sehol, csak néhány képen láttam őket.
    De ugye a remény hal meg utoljára. :D Hátha egyszer ők is észreveszik, mennyire szépek lennének együtt. :)

    VálaszTörlés
  9. Szerintem minden rajongójuk azt szeretné, ha egyszer összejönnének:)
    Mióta én nézem a sorozatát, azóta egészen khm... megkedveltem. Mert tényleg, Jennie nagyon szép és összeillenek Peterrel, de még így is azt mondom, hogy Liz-zel jobban:)
    Hm... és Johnny Depp... úgy tűnik, elég hasonló az ízlésünk:D És tényleg van abban valami, amit a barátnőd mondott, hogy csak azért utálhatjuk Jenniet, mert Peter felesége. Bár akkor Lizt is utálnunk kéne, mert ő szintén a felesége, csak a filmben:D
    Óóó, arról én nem tudtam:( Még csak film kapcsán láttam együtt pár fickóval, de hogy lenne is valakije, arról még nem hallottam:)
    Sajnos Peter túlságosan is hűségesnek látszik ahhoz, hogy Liz miatt véget vessen a házasságának, de hát ki tudja?:D:P

    VálaszTörlés